Gekke vraag misschien Wanneer braken jullie vliezen (met welke zwangerschapsduur) en hoe het er toen uit? De vk en ik zagen net tijdens een echo namelijk al vlokjes in mijn vruchtwater Bij mij brak mijn water met 39.2 en was helder met vlokjes. Deze keer weet ik het nog niet Liefs, Janneke
Bij mij was het bij mijn zoon helder met allemaal witte vlokjes. Mijn zoon is precies met 40 weken geboren en de vliezen zijn tijdens de bevalling doorgeprikt.
Beide keren braken de vliezen pas tijdens de bevalling (40+). Ik heb het zelf niet gezien, maar volgens de vk was het helder met vlokjes erin.
bij mij was het met 39 weken en ben erachter gekomen met 39weken en 2dagen toen de weeen begonnen om de 10 minuten en daarop bleef hangen toch maar eens naar het ziekenhuis en jha hoor scheur in de vliezen het was geoon helder en druppelsgewijs
vlokjes wil zeggen witte dingetjes erin Ipv van dat het er hetzelfe uitziet als kraanwater, drijven er dan witte dingetjes in.
Wat ik me kan herinneren bruin/groenig. Julia had in het vruchtwater gepoept, waarschijnlijk door de pethidine die ik heb gekregen.
De vliezen braken met 38w en 2 dagen ( ben diezelfde avond in anderhalf uur tijd bevallen). Ik had niet veel vruchtwater meer, maar wat ik opving was licht rozig met vlokjes en wat bloed ( klein beetje)
In het begin was het een beetje troebelig en wittig (41+2) en na een tijdje verkleurde het groen/bruinig.. had meneer gepoept