Bekend met stichting baby hope?

Discussion in 'De bevalling' started by heppiedepeppie, Sep 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

Apr 6, 2011
    3,296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Vandaag kreeg ik via een mailing de website van stichting baby hope doorgestuurd. Ik vind het echt een super goed doel en idee en daarom wilde ik vragen of er meer vrouwen mee bekend zijn?

En misschien heb ik jullie nu ook op ideetjes gebracht! Ik weet nl al dat ik in het ziekenhuis ga bevallen dus waarschijnlijk heb ik veel spulletjes over uit mijn kraampakket.

Dit is niet bedoeld als spam hoor, want ik heb verder niets met die stichting te maken, maar ik vond het wel een nobel doel en dacht, ik zet het hier even op het forum!

www.stichtingbabyhope.org

2. senna999

senna999 Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,815
    1
    0
    ik heb mijn restant van het kraampakket ook aan deze stichting gegeven. vind het een prima stichting

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    In diverse tijdschriften over zwanger zijn e.d. staat vaak een stukje over de stichting. Aangezien ik in het ziekenhuis moet bevallen ben ik zeker van plan om niet gebruikte spullen te schenken.

4. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

Apr 6, 2011
    3,296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    ja ik las het zelf ook in een mailing van wij jonge ouders volgens mij. Ik ga ook in het ziekenhuis bevallen en zag al dat er bij mij in de buurt diverse inleverpunten zijn!

5. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Ik ben het ook van plan! Vind het een heel mooi initiatief. Die ongebruikte kraamspullen had ik anders waarschijnlijk toch weggegooid, erg zonde! Vermoed ook dat ik veel over zal houden, i.v.m. ziekenhuisbevalling en extra kraamspullen die mijn s-zus nog over had.

6. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    goed idee! ik ga mijn niet gebruikte spullen bij elkaar zoeken :)

7. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Bij mij zat er zelfs een folder in het kraampakket dat ik heb gekregen van mijn zorgverzekeraar.

Ook ik wil het zeker inleveren, ben ook van plan om in het ziekenhuis te bevallen...

8. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    In de brief van zorgverzekeraar die bij mijn kraampakket zat wezen ze ook op de stichting. Goed van ze!

Heb een aantal dingen uit het pakket gehaald die ik volgens ervaren moeders wel ga gebruiken, ondanks ziekenhuisbevalling.
    Maar zeker de helft ga ik naar stichting Babyhope doen!

Share This Page