Zojuist leg ik ons meisje in haar bedje, nadat ze tijdens het voeden bij me op de arm in slaap is gevallen. Wat ben ik toch gelukkig! Niet alleen met ons meisje, maar ook met mijn vriend die 's nachts vrolijk en trots opstaat als Noortje ons wakker maakt omdat ze honger heeft. Ook ben ik zo blij met mijn familie en vriendinnen die er tijdens mijn zwangerschap en nu meer dan ooit voor ons zijn (geweest). Houdt dit geluk ooit nog op? Wie is er ook zo uitermate gelukkig met haar kindje/ vriendje of wat dan ook? Soms lijkt het net alsof ik mezelf moet knijpen omdat het allemaal wel een droom lijkt!
Ik snap wel wat je bedoelt maar op de een of andere manier gebeurt er altijd wel weer wat op de momenten dat ik gelukkig ben. ziekte, sterfgeval, familie ruzies... Dus zodra ik dat gevoel heb wat jij hebt dan denk ik eigenlijk "wat komt hierna"
Ipv je af te vragen of dit ooit op houd zou ik er lekker van genieten als ik jou was! Want het geluk kan ineens voorbij zijn.
Ik vraag me juist regelmatig af wanneer ik mijn geluk zal beginnen..dus idd, vraag je dat niet af maar geniet er juist van, tis je gegund!
Helaas is er bij mij ook ALTIJD wel iets in mijn wat mijn geluk overschaduwt. Ik denk altijd na regen kom zonneschijn, maar ik geloof er ook in dat na zonneschijn altijd weer regen komt..
haha het eerste wat in me opkwam was escorilah ( Letterlijk vertaald noem Allah zijn naam) maar je bent geen moslima dus ja dat zal je niet doen... Als bij ons iemand namelijk zoiets zal zeggen zullen ze meteen dat roepen of alhamdulilah (alle dank is aan Allah) zodat je niks kwaads over jezelf uitspreekt! Ik zou zeggen lekker genieten.. het leven is vaak moeilijk genoeg wees blij en dankbaar voor hetgeen je hebt!
Meid geniet er lekker van. wij zijn ook heel erg gelukkig met onze zoontjes en hoop dat dit ook zo blijft. Dit geluk gun ik iedereen, vooral degene die een kinderwens hebben. [-o<
Ik herken het heel goed. Ik kan midden op de dag tranen van geluk hebben doordat mijn manlief zo lekker aan het stoeien is met ons zoontje en ik hem hoor schateren terwijl onze Lab met haar kop om mijn schoot ligt. Heerlijk! Mijn zoontje is al ruim 10 maanden, en ondanks de nodige tegenslag zit ik nog regelmatig op een roze wolk hoor. Dus het hoeft helemaal niet op te houden
Geniet ervan ipv je afvragen of het ooit ophoudt. Wie weet wat je over je afroept! Het geluk wordt alleen nog maar groter. Telkens weer gebeuren er nog mooiere dingen!
Dat was precies wat ik ook dacht, ik ben geen moslima maar ik geloof daar wel in. Ik ben ook errrug gelukkig met m'n 2 mannen en m'n lieve hondje! Maar ik geloof er echt in dat je de erge dingen oproept als je zo iets vraagt. Ik hoop het natuurlijk niet voor je, nogmaals geniet er van!
Tijn is nu 5 maanden oud en mijn rose wolk is nog niet voorbij, hij lijkt juist wel met de dag groter te worden. Mijn hele leven is een puinhoop, mijn man is depresief, lijdt aan fobieen, is werkeloos en finacieel zitten we zo goed als aan de grond. Als ik tijntje maar 1 keer zie lachen ben ik alles vergeten en geniet ik eigelijk alleen maar. Mijn leven heeft nog nooit zo overhoop gelegen en toch ben ik nog nooit van mijn hele leven zo gelukkig geweest. Nog nooit heb ik zo veel van mijnh man gehouden als nu. Hij is zo'n lieve en zorgzame vader! Ik geniet van alles wat we met zijn drietjes doen, heerlijk samen wakker worden, flesje geven, spelen en vooral veel lachen. Mijn leven zou onmogelijk nog mooier kunnen zijn!
Zolang je kinderen gezond zijn houd het geluk inderdaad nooit op en alle slechte dingen die eromheen gebeuren , die kom je wel teboven ... er is inderdaad niets mooiers dan je kinderen die maken je intens gelukkig ..
Ik ken het gevoel! Ik voel me met momenten hemel te rijk met mijn drie kinderen. Ik realiseer me dat minimaal een keer per dag en heb het vooral als mijn drie engeltjes liggen te slapen en ik ze allemaal nog even een kusje geef voor de nacht! Maar soms heb ik ook slechte momenten hoor... als het huis ene puinhoop is, de strijk drie meter hoog ligt, de kinderen ruzie maken, de baby een sprongetje maakt en de hele dag huilt enz.enz. Maar goed, in je kraamtijd boeit je dat allemaal niet, dus geniet er van!