Bikini of badpak

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door littledreamer, 16 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    misschien een rare vraag maar mijn vriend had het er gister avond over om is wat vaker te gaat zwemmen .. Alleen me bikini is te klein en nu ik zwanger ben en toch een wat dikkere buik krijg vroeg ik me af wat zouden of dragen jullie en waarom een bikini of badpak!?:p

Hoor graag van jullie!

Liefs :)

2. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    ik doe gewoon een bikini aan hoor...

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik zou een bikini doen. Badpakken vind ik echt lelijk en juist nu je een buikje hebt is het toch mooi om 'm te showen (in een bikini dus)!

4. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ook ik draag gewoon mn oude bikini ben trots op mn buik!

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ben zelf 6 sept terug gekomen van vakantie en voor ik wegging heb ik die vraag ook gesteld.

Ik dacht dat ik vast niet in bikini zou durven. Was ook bang dat mensen misschien zouden denken dat ik gewoon dik was en niet zwanger...

Uiteindelijk heb ik de eerste 2 en een halve week in mn tankini gelopen, waarin je mn buik niet zag en de laatste 2 dagen dat we naar het strand gingen durfde ik eindelijk (nadat mn vriend heel vaak had gezegd dat het me zo mooi stond) in mn bikini.

6. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Bedankt voor jullie snelle reactie`s zelf vind ik een badbak verschikkelijk. Me oude bikini paste ik nog maar net met me borsten maar nu echt niet meer dus ik ga bikini shoppen denk ik maar!! :D
    Dank jullie wel!!

Deel Deze Pagina