ervaring met de Osteopaat

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door samanthaoskam, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samanthaoskam

samanthaoskam Nieuw lid

14 aug 2011
    1
    0
    0
    Hoi,

Mijn zoontje is vandaag 8 weken en is de laatste 3 weken erg onrustig. 's morgens gaat het goed, hij krijgt zijn flesje en slaapt de rest van de ochtend maar na zijn fles van 's middags wordt hij onrustig. Wil alleen maar op de arm en doet hazeslaapjes van soms 10 minuten en soms een half uur. Ook kan hij onafgebroken en ontroostbaar huilen, dan krijg ik hem niet stil. Als het 's avonds na zijn badje bedtijd is dan gaat hij nooit direct slapen maar huilt zichzelf in slaap. Natuurlijk ga ik regelmatig kijken, speentje erin en een aai over zijn bolletje.

Het viel mij op dat hij ook veel overstrekt en aan en uit kleden vind hij niet prettig.

Nu heb ik een afspraak met de osteopaat vanmiddag en ik was benieuwd of iemand de symtonen herkent en misschien ervaring heeft met een osteopaat en wat het resultaat was.

Hij zit op ongeveer 5 flessen (soms 6) van 180cc die hij de ene keer opdrinkt en de andere keer niet. Vanwege krampjes en verstopping geef ik hem Nutrilon Omneo.

Ben benieuwd naar jullie verhalen.

Groetjes Samantha

2. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Mijn zoontje is net zo oud en heeft hetzelfde. Hijnslaapt alleen op mijn buik enarm ook snachts. Hij blijkt een blokkade in zijn nekje/schel te hebben en gaat daarvoor behandelt worden. Hij heeft ook heel veel last van kramoes.
    Succes bij de osteopaat!

3. mama2011

mama2011 Niet meer actief

bij osn heeft de osteopaat erg geholpen. hij had verder geen blokkades maar was wel erg onrustig en had krampjes.
    hebben toen wat oefeneingen mee gekregen voor de krampjes en voor de onrustigheid en dat hielp enorm. en voor het onrustig of niet slapen hebben wij de puckbaby aangeschaft en die was een hele verandeming hij sliep dan gewoon!!!

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier met 6, 7 en 9 weken bij de osteopaat geweest en het gaat nu super. Ook erg veel onrust en reflux klachten. Tegelijk zijn we ook gaan bakeren en ritme/regelmaat toepassen dus ik denk dat deze 3 dingen een goede combi geweest is.

Succes

5. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    ben ook erg te spreken over de osteopaat. mn dochter had krampjes en voorkeurshouding. na twee behandelingen nergens meer last van!!

Deel Deze Pagina