Zoooo voor schut!

Discussion in 'De lounge' started by Lovelylonnes, May 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Voor vrouwen ligt er toch altijd een beetje een taboe om een grote boodschap te doen in het openbaar, vooral op je werk.
    Nu heb ik een beetje "spastische darmen" en bij iets verkeerd eten kan ik meteen naar de wc rennen...
    Das vervelend, maar als dat op je werk gebeurd is dat extra KLOTE! zoals vandaag, werd zooo beroerd, dus had geen andere keus.
    Was ook nog eens de luchtverfrisser op!
    Dus ik ben klaar, ga in de koeffiehoek wat drinken pakken komt er een collega, die loopt naar binnen en meteen weer naar buiten, want "die lucht was niet te harden"!
    Heb mn mond maar gehouden maar kon wel door de grond zakken!
    Hebben jullie dat (of een andere genante gebeurtenis) ook wel eens????
    schaam me nog steeds terwijk ik ook wel weet dat ik er niks aan kan doen!

2. Dana

Dana Niet meer actief

hhahahahahah :D
    ik heb die dingen vaak zat, zo liep ik een keer naar een deur waarvan ik dacht dat die automatisch zou opengaan als ik er naartoe zou lopen, dat was bij deze deur niet zo maar ik had het niet gelijk door, ik ben 3 keer heen en terug gelopen toen ik erachter kwam dat ik moest duwen :):D

3. noukie89

noukie89 Niet meer actief

haha ik heb ook darm problemen dus heel herkenbaar haha

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Ik trek dat dus ook heel slecht. Uiteindelijk poepen we allemaal en niemand z'n drol ruikt naar rozen, maar ik doe het liever ook anoniem en in alle rust.

Vriendinnen die in discotheken bij elkaar in de wc kruipen en om de beurt hun behoefte doen (of dat nou een grote of kleine is) dat begrijp ik dus echt niet.
    Maar ik ben dan ook bijvoorbeeld niet een persoon die lang op de wc blijft zitten. NooNooman is ook altijd zo lang bezig. Dan vraag ik weleens wat ie toch in de vredesnaam doet daar. Ja nou gewoon, lekker zitten, beetje nadenken. Huh? Lekker zitten en nadenken in je eigen stank? Ik zit liever in de tuin :D

Of wat dacht je dan dat je er een dikke scheet bij uitperst en er staan nog wat collega's te kletsen op het toilet.
    Is me weleens gebeurt, nou reken maar dat ik dan net zolang wacht tot zij weg zijn hoor :D

5. Lovelylonnes

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    WAHHH NooNoo, vooral dat van die man is herkenbaar!
    "schat we moeten gaan" "wacht nog ff poepen"
    pakt ie een boekje erbij en we zijn zo een kwartier verder...
    Ik ga zetten en een minuut later ben ik klaar, snap daar niks van van die mannen....

Heb het ook wel eens gehad op een feest, komen er 2 van die kippen binnen, half zat, gingen zich helemaal opmaken enzo... Zat net zo lang op die wc te wachten tot ze weg waren en ik "verder kon" oh ik voel me zulke momenten echt zooo ranzig!

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Whahahahahaaaa...ik lig helemaal dubbel hier :D:D:D
    Ik heb dat namelijk ook een keer gehad en ik bleef ook wachten.

Maar mijn vriend denkt er heel makkelijk over. Die gaat rustig in een openbaar toilet zitten poepen. Nou ik moet er niet aan denken. Zeker niet als de onder en bovenkant van de deur open is.

7. Lovelylonnes

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Ja mannen zij daar zo relaxed over! Mn broertje en zn "maten" stuurde zelfs fotos van hun prestaties aan elkaar. sorry maar dat snap ik ook echt niet!
    Mijn man schept ook regelmatig op met zn collegas, ik snap niet dat je kunt opscheppen dat je "zo lekker hebt zitten bouten"
    gadver gewoon

8. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Whahahah gatverdamme, foto's sturen ieew!

NooNooman en ik kunnen er wel vieze grapjes over maken tegen elkaar, maar dat doe ik eigenlijk vooral om het maar zo luchtig mogelijk te houden. Ik vind het al zo'n ding ansich (slaat natuurlijk nergens op) dus dan maak ik er maar grapjes over. Hij ligt dan helemaal dubbel en ik kan weer met een gerust gevoel verder haha!

9. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik heb er ook lang problemen mee gehad om in het openbaar, of op het werk te poepen.

maar in mijn vorige zwangerschap heb ik me dan wel af moeten leren haha..
    ik kon het gewoon niet ophouden, en maakte niet uit waar ik was,, als ik moest gaan, dan moest ik gaan anders kreeg ik echt serieuze bruikkrampen !!

dusja toen heb ik het gewoon overal gedaan, en naderhand denk je ook.. Tja iedereen poept, en niemands poep ruikt lekker..
    ik ga toch niet met buikpijn zitten omdat ik bang ben dat andere mensen mijn poep ruiken..

enja deze zwangerschap is het nog een tikkeltje erger ! :p
    ik krijg zo ineens buikkrampen, en als ik dan niet binnen 5 minuten ergens op een wc zit dan komen de scheten eraan die ik niet kan inhouden ahahahaha... dusja dan kies ik ook weer liever voor het poepen op het werk of op een openbare wc..

10. Lovelylonnes

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Wahahah! Ja ik moet ook echt binnen 5 minuten als ik zulke buikpijn krijg anders krijg ik het koudzweet en buikpijn totdat ik bijnan van mn graatje ga!
    Vroeer durfde ik nog niet eens bij mn schoonouders te gaan! hahah das gelukkig wel veranderd maar mn favo bezigheid is het nog steeds niet!

11. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Tuurlijk voel jij je voor lul gezet. Maar bedenk je dat diegene het niet persoonlijk bedoeld. Het zal echt stinken of je er nu wel wat of niet wat aan kunt doen. Poep stinkt nu eenmaal, zelfs die van Bea.

12. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Ik ga echt nergens anders naar de wc dan thuis. En niet alleen poepen, nee ook plassen.
    Wat dat betreft heb ik echt smetvrees. Ik vind een wc bij een ander zo vies! Puur omdat ik niet weet wat ermee gedaan wordt, haha. :p Met koninginnendag ben ik van 09.30 sochtends tot 02.15 snachts niet naar het toilet geweest. Erg slecht, ik weet het, maar ik vertik het echt. Achja, ieder z'n ding. :p

13. Bluemoon

Bluemoon Bekend lid

Jan 30, 2011
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond het vroeger ook moeilijk om ergens anders te gaan totdat ik last van mijn darmen kreeg. Als ik nu buikkrampen heb dan moet ik zo snel mogelijk anders worden ze zo heftig dat ik ze niet meer kan controleren. Als je dan de keuze hebt tussen een toilet, waar en hoe smerig dan ook, of in je broek doen dan is die voor keuze voor mij snel gemaakt.

14. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ik heb het een keer gehad in een discotheek trouwens

ook geen succes

15. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Hier ook iemand met pds. Als ik niet ga krijg ik overal kippenvel, extreme buikkrampen en koudzweet. Dit kan ik nog redelijk verdragen maar ik moet niet staan. Als ik dan niet ga en het op hou dan komt het of terug en als ik dan niet ga val ik om van de pijn of dan poep ik gerust een paar dagen (weer) niet en komt het later wel weer...
    Als ik dan ga komen er geluiden uit waar ik me zo voor schaam en schiet het er met 220km p/u uit me hol dat als je z'n klote wc hebt zonder eilandtje m'n reet spontaan schoon is zoveel water komt er weer omhoog, hahahaha :d

Nee naja ik schaam me ook heel erg, op werk die ik het wel en neem anders m'n tas mee, deo dus.
    Verder als er veel mensen op werk zijn en ik vertrouw deze mensen die weten dus ook dat ik last van m'n darmen heb, vraag ik of ze ook nog naar de wc moeten. Zo nee dan zeg ik. Oké ga ik nu, hoef je er het eerste uur niet te komen. En ik vraag ze dan om niet in de buurt te komen en de radio wat harder te zetten.

Erg hè?

16. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Ik heb geen darmproblemen, maar ik kan me voorstellen dat je je dan een beetje schaamt als er een opmerking over vieze luchtjes worden gemaakt, terwijl jij geen keus had en wel moest gaan.

Eigenlijk zorg ik er altijd voor dat ik thuis de grote boodschap doe, of bij mensen waar ik me op m'n gemak voel, zoals m'n (schoon)ouders. Ik vind het ook niet echt fris als ik op een wc in de lucht van m'n voorganger moet zitten, dan maar even door de mond ademen en niet door de neus. Een opmerking erover maken vind ik onvolwassen.

17. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Oooh ja ik snap wat je bedoelt. Ik heb ooit eens een week op een camping gestaan en ben dus de hele week niet geweest zeg maar. Op vreemde plekken lukt het gewoon niet......:)

Ook genant; ik ben een keer tegen een raam aangelopen in een druk winkelcentrum. Ik dacht dat het gewoon een opening was, dus boem. Iedereen lachen, ik ben weggelopen.

Ik heb vrij lang gedacht dat er bij een pinautomaat iemand zat die het geld erdoorheen schoof...... Dus ging ik op een dag met een groepje vrienden naar de stad en ik wou nog even pinnen. Was het geld in dat ding op, dus ik roepen dat die man die volgens mij het geld erdoorheen moest schuiven vast pauze had ofzo.. Ik heb nog nooit zoveel verbaasde blikken gezien.... Genaaaant ;)

18. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,409
    0
    0
    :) :) :) val bijna val m'n stoel van het lachen, Hahaha!

19. Jarina

Jarina Actief lid

Apr 19, 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Ik kan maar 1x in de 2 weken gaan. Heb dat al van kinds af aan. En als ik dan moet zit ik echt drie kwartier, zo een pijn doet het. Heb dat vroeger wel eens op school gehad dat ze dachten dat ik had gespijbeld en ik zat gewoon op het toilet

20. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

haha oh vreselijk ik heb het ook eens gehad, maar toen ik de wc uit kwam stond er net iemand die er in wou,
    ooh vreselijk!
    ik lekker onnozel doen, pff jeetje wat een stank,
    maar ik moest zo nodig plassen haha

Share This Page