Hallo allemaal! Ik heb gisteravond een zwangerschapstest gedaan, nadat ik 1 dag overtijd was. Nu was er een heel erg vaag blauw streepje zichtbaar. Je moet echt heel erg goed kijken wil je het zien. Maar zou het kunnen zijn dat dat streepje zeg maar "voorgeprogrammeerd" is en dat er zoiezo altijd een vaag streepje te zien is omdat je urine er helemaal door heen gaat of zou ik toch zwanger zijn? Hoop dat jullie veel antwoorden want wordt gek van die onzekerheid! Liefs anoniempje
Hoi Tumtummetje, Wat spannend zeg. heb je er misschien een foto van???? Want ze zeggen toch in het algemeen: streep=streep=zwanger
Ooohh spannend zeg!!! Is misschien idd handig om er een foto van te maken? Gaan we hier met zijn allen even kijken of het een streepje is....
Hoi, ik had dat afgelopen maandag ook zo'n vaag streepje. De test van woensdag was echter negatief. Maar er zijn nog geen duivels gearriveerd, het kan dus nog alle kanten op.
Dit was een test van de kruidvat! Aaah, ik word er echt gek van. Heb een foto geplaatst in mijn album! Even kijken dus!! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Liefs tumtummetje
Als je goed focust zie je inderdaad een heel vaag blauw streepje. Morgenochtend inderdaad maar even met ochtendurine testen. Maar opzich ziet het er positief uit verder!!
Ik zou inderdaad nog een keer testen met ochtendurine, en nog een paar dagen wachten. Je hCG hormoon verdubbelt namelijk per dag. De streep moet dan snel veel duidelijker te zien zijn.
he meid ik heb ook een paar van die testen gedaan en het streepje was bij mij ook zo heel erg vaag, maar was er wel. en ik weet nog niet waar ik aan toe ben. vorige maand was ik 6 dagen overtijd en heb ook zo'n test gedaan en zag ook een vaag streepje en de dag erna (dag 7 overtijd) heb ik een beetje bloed verloren.ik had toen om de 3 dagen weer een test gedaan ook van kruitvat en zag steeds zo'n vaag streepje. al die testen dus. ik weet niet of het dan posi is. ik had gister mijn nod en kreeg gister alleen wat bruinverlies met slijm. (wel na 28 dagen vanaf die vorige bloeding) dus ik zit in hetzelfde schuitje als jij. ik had een tijdje terug ook een vraag over de kruitvat testen daarover hoe het streepje was: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=kruitvat als ik jou was zou ik een andere test proberen. liefs san.
Jep, ook ik zie een lichte steep....spannend hoor! Jammer dat je de test vanochtend niet gedaan hebt met ochtendurine, ben heeeeel nieuwsgierig!! Liefs, Natasja
Wat spannend. (zo zag mijn test er 3 dagen geleden uit met ochtend urine, ik ga morgen weer testen.. ) Ga je ook morgen weer testen????? Dacht dat de test van Kruidvat wel goed was. gr Jodi
Je kan ook naar de dokter gaan toch voor een test? Dan weet je echt zeker of je zwanger bent of niet?! Zeker als je al een poosje overtijd bent en nog niet weet waar je aan toe bent! Succes in ieder geval met testen allemaal!
als de niet doorzetten ga ik pas testen als ik terug ben van mijn vakantie (ik ga maaandag voor 2 weken op vakantie) liefs san.
Ziet er goed uit hoor!! Ik heb ook kruidvat testen gedaan, en ben der erg positief over. Ik zou het idd eens proberen met ochtend urine, maar het ziet er veelbelovend uit hoor! Heel veel succes!!
Ik zie inderdaad een heel schemerachtig blauw streepje... maar wel erg minimaal. Ik hoop dat we je over een paar dagen kunnen feliciteren met een dikke vette streep... Groetjes Simone
Het spijt me wel, maar ik zie helemaal geen tweede streepje..... Of is er iets mis met mijn oogjes??? Marian