Ik wist eigenlijk niet wat voor titel ik de topic moest geven.. maar ik ben 11 dagen na mijn bloeding weer ongesteld geworden..heeft gewoon 7 dagen geduurd..en als ik uitga van mijn cyclus die ik altijd had voor en na mijn eerste bevalling zou ik dus al meer dan 2 weken geleden ongesteld moeten worden. Ik heb al die tijd al het gevoel dat ik dus ongesteld moet worden..maar het lijkt wel alsof het niet doorbreekt..heb de bekende ongie krampjes en pijn in de onderrug. Nu voel ik me al een week niet lekker..duizelig, slap gevoel, alsof ik geen kracht heb..en steeds misselijk..steeds het gevoel dat ik wat moet eten omdat ik zo misselijk en flauw ben..maar het maakt niets uit. Het leek erg op zwangerschapsverschijnsels dus heb toch for sure maar een testje gedaan..maar die was negatief. Zou ik me ze rot voelen omdat mijn menstruatie niet door komt? Heb ik last van ontzwangeren? is mijn cyclus door de war? waarom heb ik die pijntjes constant..? Ik voel me echt erg beroerd..en ik vroeg me af of er meerdere vrouwen zijn die zich hier in herkennen. Ik ga morgen even langs de dokter om wat bloed te laten prikken..want misschien heb ik ook wel een vitamine te kort ofzo..maarja ik neem aan dat het uitblijven van de menstruatie en het constante gevoel dat ik ongesteld ga worden niet door het vitamine gebrek komt.. Iemand die zich hierin herkent?