Lichtbruine afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linneke8, 6 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Ik heb sinds 5 dagen last van lichtbruine afscheiding, niet veel. Over een paar dagen zou ik ongesteld moeten worden. Ik heb net een earlytest gedaan, maar deze was negatief. Zou dit toch een innesteling kunnen zijn? Ik dacht dat dit donkerder was en minder dagen duurde en toch niet tot een paar dagen voor NOD? Ook heb ik wel eens op een bijsluiter van een test gelezen dat je net na een innesteling negatief test?

2. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Niemand weet antwoord of ervaring mee??

3. Ril87

Ril87 Lid

7 aug 2012
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi, het kan 2 kanten op. Het zou een innesteling kunnen zijn, maar het kan ook een voorteken op je ongie zijn. Afwachten dus... Het kan idd zijn dat je te vroeg hebt getest en nog te weinig hcg hebt aangemaakt. Ik zou over een paar dagen nog eens testen als de rode duivels niet doorkomen. Hoeveel afscheiding, kleur en hoe lang een innesteling kan duren verschilt geloof ik nogal.

Ik had het deze cyclus ook. 1 Dec ben ik ongesteld geweest en moest het deze dagen weer worden. Nou had ik 20, 21 & 22 dec heel lichtbruine afscheiding, daarna 2 dagen niet en 25 t/m 29 dec ook weer. 30 dec is het wat donkerrood/bruin geworden en dat heeft een week aangehouden met af en toe helderrood, maar zonder stolsels. Het was ook maar heel weinig. Kon het af met inlegkruisjes. Weet niet of dit mijn ongie was, een week te vroeg. Normaal vanaf paar dagen na eisprong erge last van mijn (.)(.), nu helemaal niet. Voelden alleen veel zachter dan normaal. Ook geen last van buikpijn gehad. Dus alles was deze maand anders. Ik wil voor de zekerheid morgen een test gaan doen, maar ik verwacht dat die negatief zal zijn. Dan kan het alleen maar meevallen.

Ik ga voor je duimen dat de duivels weg blijven en je snel een mooie positieve test in handen hebt.

4. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Bedankt voor je reactie. Heel verwarrend voor je deze maand. Hoop dat je test positief is. Ben benieuwd, laat je te weten?

5. justme29

justme29 Actief lid

4 nov 2012
    135
    0
    0
    hotfixen
    flevoland
    wat kan het lichaam soms raar doen.
    ik duim voor je

Deel Deze Pagina