Er voor gaan maar zoo eng!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamasince2010, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Wij hebben besloten dat we er voor willen gaan,maar ik vind het zo eng!!
    Na twee miskramen en zkh bezoeken omdat mijn baarmoeder en eierstokken ontstoken waren vind ik het echt eng.
    We kregen bij de laatste echo te horen dat er veel litteken weefsel op mijn eierstokken zit door cysten. Jeetje daardoor haal ik me de gekste dingen in mij. Hoofd...

Herkent iemand het gevoel??

2. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!
    ik ken t gevoel niet maar kan t wel begrijpen!
    Probeer te genieten is t enige wat ik kan zeggen maar snal dat dit erg moeilijk is op deze manier.
    Succes! Hoop dat je snel zwanger mag zijn!!

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Zo meid, jij hebt wat meegemaakt in een redelijk korte periode! Ik wil je veel succes toewensen en een onbezorgde zwangerschap straks!

4. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Dank je wel voor jullie reactie....

5. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Natuurlijk is het eng, helemaal als je dat allemaal hebt meegemaakt. Maar het is ook iets moois natuurlijk, hoop dat je er toch van kan genieten.
    Heel veel succes!

6. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Dank je linn het is zeker iets moois!
    Zo mooi dat het je angst inboezemd;)

7. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Hier twee mk'n in 3 maand tijd. Ik snap je angst dus volledig!
    Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn (dat lukt natuurlijk voor geen meter haha). Hopen is het enige wat we kunnen doen... Succes meid!

8. noukytje

noukytje Actief lid

29 jul 2012
    225
    19
    18
    Vrouw
    limburg
    Ik begrijp je angst ook! Ik heb zelf in oktober een miskraam gehad. Wij zijn er onmiddelijk terug voor gegaan, maar voorlopig zonder succes.
    Ik wil al heel lang een kindje, mijn man heeft lang getwijfeld maar sinds maart verleden jaar ben ik gestopt met de pil. Ik telde echt de dagen af tot mijn nod en wilde het zo graag. Toen ik dan zwanger bleek in oktober sloeg echter de paniek toe. Ik had de hele tijd het gevoel dat er iets niet klopte met de zwangerschap (achteraf gezien had mijn gevoel gelijk) en raakte ook in paniek omdat het toch wel een grote stap is in ons leven. Er zou veel veranderen en ik kreeg schrik of ik het wel zou aankunnen.
    Toen kwam die miskraam, wat het natuurlijk niet makkelijker maakt!Nu ben ik vooral bang dat het bij een volgende zwangerschap weer misgaat. Mijn gynae en huisarts kunnen geen garanties geven natuurlijk, maar zijn er wel vrij zeker van dat het de volgende keer wel goed gaat. Mijn hart wil dit geloven, maar mijn verstand zegt 'eerst zien en dan...'

Jij hebt nog meer meegemaakt dan mij en ik kan heel goed begrijpen dat je het allemaal eng vindt! Hopelijk mag je snel een positieve test in handen hebben en kan je dan genieten van je zwangerschap zonder al te veel angst!

Deel Deze Pagina