ovulatietesten.. verkeerde urine???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door jipje, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jipje

    jipje Fanatiek lid

    9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    hallo,

    ben nu al zo'n weekje aan het testen met ovulatietesten, ze werden alsmaar donkerder (nog licht hoor), gisteren zag ik al een duidelijke streep, maar vandaag een tuurstreepje.. :(
    kan het zijn dat je urine niet goed is??
     
  2. surf

    surf VIP lid

    21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    dat weet ik niet, maar kan het niet gewoon zijn dat je ei is geweest??
     
  3. jipje

    jipje Fanatiek lid

    9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    je zou het haast denken, maar er was wel een streep, maar niet zo heel erg donker..
     
  4. betties

    betties Fanatiek lid

    24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ik had dat ook. Vrijdag een test waarvan ik dacht: nu is ie wel ongeveer gelijk aan de controlestreep. En dus in de verondersteling dat de volgende dag (zaterdag) wel een vette streep zou zijn. En toen was het de volgende dag ineens een vaag streepje. Toen voor de zekerheid smiddags nog een keer, maar weer een vaag streepje. k denk dus dat die vrijdag mijn ei was (ook wel glad slijm), maar ik had gedacht pas nu. Ik heb nu verder maar niet meer getest. Maar wel geklust, hihi.
    k heb trouwens mijn laatste waardeloze testen van KV daarvoor gebruikt. Die bevallen mij niet.
     
  5. jipje

    jipje Fanatiek lid

    9 feb 2011
    1.452
    96
    48

    gelukkig eindelijk iemand die geen knaltesten heeft :) zat te denken, omdat hij gister op zijn donkerst was, 's avonds na het eten kreeg ik echt een enorm heftige kramp in mijn buik/zij.. trok door naar mijn rug, werd er ff niet goed van. dus zou kunnen dat ik toen mijn eisprong heb gehad, als het deze maand niet raak is ga ik eens andere proberen..
     
  6. betties

    betties Fanatiek lid

    24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi Jipje!
    Nog even een aanvulling op mijn verhaal... vanmorgen had ik toch zoiets van: toch nog een keertje testen hoe het er nu voorstaat. Ik had nl een beetje gibberig slijm en eerder de 'positieve' test was aan de vroege kant.
    En vanmorgen met de clearblue digitaal ineens een smiley! En deze vertrouw ik meer dan die rara kruidvattesten.
    Dus heb meteen manlief maar even besprongen, hihi.

    Dus wie weet is het bijjou toch ook een paar dagen later pas?
     
  7. jipje

    jipje Fanatiek lid

    9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    ja heb ben nu ook aan het doortesten en testen blijven met een licht streepje,, echt heel raar.. maar heb bijna geen doorzichtige afscheiding meer, dus snap er helemaal de ballen niet meer van.. :(
    naja ik blijf gewoon nog een week doortesten en doorklussen en dan als het niet raak is die van zwanger & kids eens proberen ofzo??
    vind die van clearblue zo duur! maar met een smily werkt wel beter denk ik,, dan zit je niet zo te twijfelen over hoe donker een streep moet zijn !
     

Deel Deze Pagina