Thanx! Kan pas echt genieten as donderdag als ik geen bloeding krijg, vorige keer op dag zelfs positief getest en paar uur later begonnen bloeden helaas was het toen niet goed. M'n testjes zijn nu wel al donkerder dus dat geeft hoop! Het blijft spannend was onze aller aller laatste poging!
Wow wat fijn. Van harte. Ik weet hoe t voelt als je een lang traject achter de rug hebt. Ook na miskramen die onzekerheid maat meid je bent nu zwanger en nu ga je genieten! Gefeliciteerd Eindelijk!!
Thanx iedereen! Over 2 weekjes de eerste echo, sowieso om te kijken of alles goed is en of het er 1 of 2 zijn dus nog 2 weekjes in spanning zitten 😊 Morgen is officieel nod dus als er dan geen bloed is kan ik denk ik een beetje gaan genieten
Even een update: Over een weekje heb ik de echo maar wilde ook een keer een echte knaltest in handen hebben dus vandaag bij 5 weekjes toch nog maar een k2v5 gedaan en tja hij knalt 😊😊 Het wil natuurlijk niets zeggen of alles goed is maar het geeft me wel weer een geruststelling daar ik de laatste tijd vaak in m'n omgeving heb gehoord dat het rond de 5 weken alsnog mis gaat
Weer een update 😊 Vandaag echo gehad met 6w1 dag en het hartje klopt en alles zag er goed uit 🤗