ovulatietesten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anastasia, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik weet niet wie er ervaring mee heeft, maar ik ben er een beetje van van slag geraakt.
    volgens mijn banner enz is mijn eisprong over 2 dagen... dus nu klusperiode
    Maar gisteren heb ik eenovulatietest gedaan en die was positief, dus LH stijging te zien.
    Nu vandaag is dat niet meer zo, zou mijn vruchtbare periode verschoven zijn! Ik hoop het niet en ik maak me er zorgen over.
    Want dan hebben we niet genoeg geklust op de vruchtbare dagen.
    wie heeft er ervaring mee>?
     
  2. sassie1980

    sassie1980 Fanatiek lid

    30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb geen ervaring met ovulatietesten, maar ik weet wel dat die banners ingesteld zijn dat je eisprong 14 dagen voor je NOD is. Volgens de boekjes is je eisprong echter 10 a 16 dagen voor je NOD, dus ik zou voortaan je periode met vruchtbare dagen wat breder nemen.
    Groetjes Saskia
     
  3. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ja ik weet dat dat verschilt,alleen in deze banner zie je dat niet .Ik gebruik namelijk ook een ander programma en die gaat uit van 5 dagen ! Maar ik zit nu eigenlijk op klusdag 2 :) morgen is eigenlijk mijn ovulatie pas ..
    Misschien dat mijn cyclus dit keer korter is, of dat ik de test niet goed heb gedaan dat kan ook nog natuurlijk
     
  4. Shelly

    Shelly Actief lid

    23 nov 2006
    238
    0
    0
    Rotterdam
    je hebt 'm wel goed gedaan, moet je de gebruiksaanwijzing nog maar eens bekijken.
    Daarin staat dat je, zodra je een positieve ovulatietest hebt, binnen 24-48 uur een eisprong hebt.
     
  5. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland