Hoe zat het ook alweer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Silla, 8 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Bepalen van je vruchtbaarheid d.m.v. je afscheiding.
    Ik heb sinds gister wat meer afscheiding, en zou juist ging in naar de wc en ik had zeg maar (sorrie voor het vieze) een sliert met melkachtig witte afscheiding...(ik kon er een draad mee trekken blehh)
    Is dat nou de komst van een EI??
    Anyway...gisteravond hebben we ook geklust dus tja (ik vond overigens wel dat ik na het klussen weinig terugloop had zeg maar)....

Ik gebruik tevens ook Persona en Ovulatietesten (deze hebben vanmorgen WEDEROM geen vruchtbaarheid geconstateerd. Tevens temperatuur ik maar daar kom ik niet uit tis zoooo wisselend...

Groetjes Silla

2. Female

Female Niet meer actief

hoi silla

tijdens je vruchtbare dagen heb je inderdaad cervixslijm (dat is precies wat jij omschrijft)...

met ovulatietesten heb ik geen enkele ervaring, dus daar kan ik je niets over vertellen...

Tenslotte is het meestal zo dat als je een eisprong krijgt je temp. duidelijk omlaag gaat, en daarna stijgt ie weer

mss dat je er iets aan hebt ...

liefs female

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    hoihoi!

Het slijm waarmee je draden kan trekken...lijkt idd op rauw eiwit of snot...ieuw...wijst op vruchtbaar slijm...dus je eitje is vast en zeker in aantocht...bij sommige mensen komt het op de dag zelf...soms 2 dagen ervoor en soms zelfs direct na het ei...

In jou geval zou ik lekker dicht bij je menneke kruipen en even lieve spannende woordjes in zijn oor fluitseren....en daarna PAKKEN ;)

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh oke nou dan is mijn temp idd giga gezakt!! Sinds gister...

Maar ja dan zou je toch ook zeggen dat mijn ovu test ook wat zou moeten aangeven...
    Best ingewikkeld hoor allemaal ;)

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hihihihi Ninetje...
    Ik denk dat mijn mannetje na gisteravond ff bij moet komen ;)
    Het was wel heel erg gezellie \:D/ HAHAHAHAAHA
    Dus vanavond zit er denk ik niet in ;)

Deel Deze Pagina