rare vraag

Discussion in 'Zwanger worden' started by kenzy, Sep 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hoi iedereen

ik had deze vraag op een ander forum gesteld maar heb daar geen antwoord gekregen misschien dat het hier wel lukt

> hoi dames ff een misschien wel stomme vraag
    > ik ben net ongi geweest de 27e en ben er nu sinds woensdag vanaf, ik heb nu sinds woensdag en kramp gevoel in mijn buik, iemand dit wel eens gehad of weet wat het is
    dit was mijn vraag vandeweek, het is nu zondag en nu heb ik steken ter hoogte van mijn baarmoeder, iemand dit wel eens gehad, na ongi te zijn geweest

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :( Nope, sorry, daar kan ik je niet bij helpen. Doet t erg pijn en ben je er al eens mee naar de ha geweest? T lijkt mij niet echt goed nl.

3. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    Misschien nog wat "restbloed",wat er niet uit wil :rolleyes:

4. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    ff langs je ha lijkt me

5. dank je dames, als het morgen niet over is ga ik even langs.
    nog zoiets raars mijn eerste ongi dag was heel erg donkerbruin bloed en daarna 2 dagen ook niet zoals anders, kan dit ermee te maken hebben

6. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Dat je hier je berichtjes plaatst met je zorgen zegt wel genoeg, dat je je er dus niet lekker bij voelt en je moet goed naar jezelf luisteren vind ik!

7. daar heb je helemaal gelijk in

8. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Laat je ons dan weten wat je ha zei?? succes!

9. dat doe ik zeker, heb net ff gesprek gehad met een nichtje die had hetzelfde en die was 7 weken zwanger

10. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    afwijkend menstuatie of pijn die je niet kan thuis brengen , altijd even langs je huisarts wippen :)

succes meis

11. nou ik ben vanmorgen langs de huisarts geweest heb onderzoek gehad binnenwaarts maar zij kon het ook niet plaatsen de pijn, moet nog afwachten

12. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Daar kan ik me zo boos om maken he??

*wacht het maar weer even af* het lijkt verdikke wel of de ha van tegenwoordig geen ander afsluit zinnetje meer hebben!

Met binnenwaards voelen kunnen ze niet zien waar het vandaan komt...

Nu zal het bij kenzy wel met het ontpillen te maken hebben...ik had de eerste maand ook veel pijn na mijn ongie...totaan mijn ei...en dan weet door tot aan mijn nieuwe ongie...

Dit is nu ronde 3...even afwachten....wat het deze keer brengt.

Succes meis en als je het niet vertrouwd dan gewoon weer bellen hoor!

13. hoi ninetje

met ontpilen kan het niet te maken hebben want ik ben al 4 jaar gestopt met de pil, mijn nichtje heeft precies het zelfde gehad en die was toen op dat moment 12 weken zwanger, dus wie weet

14. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Ik hoop het meis!!

Ik duim!

15. ja ik ook maar ja hoop niet teveel moet nog wachten ben het net geweest, tenminste als ik dat tot ongi moet rekenen

16. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb alleen zo'n buikpijn gehad omdat mijn darmen geirriteerd/ontstoken waren. Misschien is dat t???????

17. [​IMG]

ja dat kan ook die muts van een huisarts zei dat het niet mijn darmen waren, ik heb er al vanaf woensdag last van begon met kramp en nu steken net boven mn schaamstreek

18. nou het is nu vrijdag en de kramp is er nog steeds

19. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

May 1, 2006
    663
    0
    0
    hoi,
    misschien gewoon testen, je zit na je nod
    dus als je erg graag zekerheid wil, test!
    Dan heb je een duidelijk antwoord,

Ik ken je klachten niet. maar ja wie weet

Groetjes en laat je het even weten?
    groetjes dieneke

Share This Page