hallo meiden, sinds vorig jaar draag ik een koperspiraaltje, nu ben ik een week ziek geweest (griep) in die week dat ik ziek was zou ik ongesteld moeten worden maar tot op heden nog steeds niks, ik heb ook geen klachten dat ik ongesteld ga worden, soms heb ik een trekkerig gevoel onder in mijn buik, maar niet zo´n gevoel als dat ik normaal heb als ik ongesteld moet worden, ik ben inmiddels al 12 dagen overtijd. weten jullie of het aan de griep licht dat ik nog steeds niet ongesteld ben of dat je het mischien een keer overslaat?? alvast bedankt!
niemand die weet of je door de griep, 2 weken overtijd kunt zijn? nog steeds niks aan de hand alleen af en toe steekje´s in mijn onderbuik.
Hoi, ik heb t zelfde probleem als jij. Ik had 2 weken geledn griep en ik moest rond die tijd ook ongi worden maar ben t nog steeds niet. Ik denk zelf dat de menstruatie gewoon verlaat is maar tja dr is ook kans dat we zwanger zouden kunnen zijn. Ik bedoel de spiraal beschermt ook "maar" 99%. Een maand overslaan gebeurt niet zomaar. Ben je t inmiddels al geworden?
Ik ben wel benieuwd. Ik heb zelf vorige week de koperspiraal eruit laten halen. Ik heb hem 2,5 maand gehad en werd doorlopend ongesteld. Maar dan ook echt elke week een nieuwe cyclus. Om gek van te worden. De dokter zei dat mijn cyclus hetzelfde zou blijven. Ik had heel de tijd steken, opgezette buik en vreselijke rugpijnen. Ik was dus continu ongesteld. Het ding kan volgens mij wel invloed op je cylcus hebben ook al zeggen ze van niet. Waarom had ik het dan doorlopend en jullie nu dus juist niet. Nog steeds niet ongesteld?