Kunnen jullie mijn ieniemienie streepje in mijn album ook zien? Thanks... Liefs jojo : Edit moderator: verplaats naar Ovulatie en Zwangerschapstesten.
Ik zie het helaas ook niet maar misschien is hij er met het blote oog wel.... over een paar dagen nog eens testen misschien?
heey meiss ik zie helaas niks ik had laatst een tip gekregen van mijn gyn miss heb jij daar ook wat aan en anderen als je zwanger bent dan weet je het dan weet je het echt dan heb je eigenlijk die hele test niet nodig als je gaat testen doe dat dan wanneer je overtijd bent want dan moet die test vet positief zijn en kun je er niet meer omheen (moeilijk ik weet het) maar er zijn heeeel veeel testen op de markt die altijd een licht streepje geven bij de een wel en bij de ander niet maar daar moet je niet vanuit gaan dat een heeel iniminie licht streepje positief is wacht lekker op de dikke vette streep want stress is niet goed voor en zoals mn gyn al zij je voelt het je weet het echt is het zelfde als dat ik wist dat ik zwanger was maar dat het ook niet goed zat dat wist ik elke keer dat ik een mk heb gehad probeer lekker te ontspannen (moeilijk) koop geen testen en wacht lekker op je nod en koop er dan pas 1 hoop dat je hier wat aan hebt heel veel liefs en heel veel sucses ancie p.s een dikke posi test is je gegund
Nou daar ben ik het niet mee eens hoor. Ik had de derde ronde (toen het raak was) echt net zoveel symptomen als de twee keer daarvoor. En ik had helemaal niet het gevoel dat ik het zeker wist. Ik ben het wel met je eens over dat je het beste pas kunt testen als je overtijd bent.
Ik heb met mijn neus boven op het scherm gezeten, maar ik kan ook helaas niets zien. Met mijn eerste twee zwangerschappen wist ik het ook zeker. Ik had absoluut geen test nodig. Het is heel raar, maar je weet het gewoon. Tenminste, bij mij werkte dat zo. Ik weet natuurlijk niet of het voor iedereen zo is.
Deze laatste foto is nog slechter Misschien als je hem wat minder inzoomt of vergroot? Dus de normale grootte posten, net zoals je eerste test?
Jojo, ik heb even zitten klooien voor je, en op deze manier (ik heb GEEN IDEE wat ik precies heb gedaan) zag ik het streepje het best.. Ik zie dus heeeeeeeeeeeeeeel licht een streepje. Maar op welke dag van je cyclus zit je?