Ik zeg.. You go girl!!! Zou wel voor de zekerheid nog even doortesten.. Maar denk dat het geen kwaad kan om al vast te gaan klussen
Omg.. Wat een geduld moet jij hebben. Altijd zo'n cyclus? Deze is positief hoor. Hoop dat het deze rond raak is voor je.
Deze is al wel donker, maar zeker nog geen knaller. Ik zou voor de zekerheid nog wel even doortesten. Vreselijk balen zo'n lange cyclus!
Mijn cyclus is altijd onregelmatig geweest maar wel altijd tussen de 28 en 35 dagen. Duurt nu dus wel extreem lang! Kost heeeel veel geduld ja..hopelijk word het beloond!
Maar kloppen de cyclusgegevens in je handtekening dan wel? Je zegt onregelmatig te zijn, maar wel altijd tussen 28 en 35 dagen. "Duurt nu dus wel extreem lang". Je laatste cyclussen duurden echter ook al 98 en 61 dagen? En nu heb je waarschijnlijk weer een cyclus rond de 71 dagen.... Veel succes met klussen! Hopelijk is een volgende cyclus niet nodig wegens een zwangerschap!
Sorry was niet helemaal duidelijk! Ik had het over mijn cyclus voor de MA..sindsdien is mijn lijf blijkbaar erg van slag!