Ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door xwendyhx, 26 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xwendyhx

xwendyhx Niet meer actief

Wat vinden jullie? Ik zit ondertussen op cd56 dus ik ben wel toe aan een positieve test :(

Bijgevoegde bestanden:

2. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Ik zeg.. You go girl!!! Zou wel voor de zekerheid nog even doortesten.. Maar denk dat het geen kwaad kan om al vast te gaan klussen

3. xwendyhx

Ik ging 3 minuten later nog even kijken en toen was hij donkerder :D Dit lijkt me wel positief?

Bijgevoegde bestanden:

4. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Ziet er positief uit... Veel plezier ;)

5. Keekje

Keekje Actief lid

15 feb 2016
    183
    0
    0
    Zeker positief!

6. xwendyhx

Jawel he? Werd eens tijd ;)

7. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Omg.. Wat een geduld moet jij hebben. Altijd zo'n cyclus?
    Deze is positief hoor. Hoop dat het deze rond raak is voor je.

8. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Deze is al wel donker, maar zeker nog geen knaller. Ik zou voor de zekerheid nog wel even doortesten.

Vreselijk balen zo'n lange cyclus! :(

9. xwendyhx

Mijn cyclus is altijd onregelmatig geweest maar wel altijd tussen de 28 en 35 dagen. Duurt nu dus wel extreem lang! Kost heeeel veel geduld ja..hopelijk word het beloond!

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Maar kloppen de cyclusgegevens in je handtekening dan wel? Je zegt onregelmatig te zijn, maar wel altijd tussen 28 en 35 dagen. "Duurt nu dus wel extreem lang".

Je laatste cyclussen duurden echter ook al 98 en 61 dagen? En nu heb je waarschijnlijk weer een cyclus rond de 71 dagen....:(

Veel succes met klussen! Hopelijk is een volgende cyclus niet nodig wegens een zwangerschap!

11. xwendyhx

Sorry was niet helemaal duidelijk! Ik had het over mijn cyclus voor de MA..sindsdien is mijn lijf blijkbaar erg van slag!

Deel Deze Pagina