Ach joh, maak je niet druk. Ik heb hier ook weleens na-apers gehad in de omgeving, maar na een tijdje liepen ze weer in hun eigen kleding en haarkleur. Als dat niet je ding is hou je het niet zo heel lang vol of misschien wordt ze juist onzeker omdat ze wordt nagestaard. Dan is 't snel klaar en zo niet, dan weet ik zeker dat ze na een tijdje haar eigen richting vindt in een alternatieve stijl
Laat je zus lekker! Blijkbaar in de ontdekkingsfase wat bij haar past. Je zegt zelf al " misschien kinderachtig dat ik het niet leuk vind" klopt is kinderachtig dat je je hier druk om maakt ...
Goede tip, prijs het de hemel in! gaat het helemaal super vinden, trek dr naar je toe als je bij elkaar bent, en gaat dan lekker luidruchtig roepen dat je het helemaal geweldig vindt dat jullie zo op elkaar lijken, vraag haar mee om kleding te gaan kopen, gaat haar veel advies geven over hoe ze dr make-up moet doen, en vertel haar meteen ook hoe ze zich het beste kan gedragen met deze look nee zonder gekheid, ik denk dat ze tegen je opkijkt en zo probeert om positief ook die kant op te gaan, wat jij zegt äpart" zijn. en denk (on)bewust) ook jouw aandacht wil, misschien net dat zetje om de verstandhoudingen in een positieve rol te manouvreren?!! Dus misschien positief het contact langzaam aan te versterken en op te bouwen? Maak je niet druk en doe je eigen ding, zolang ze niet je huis je partner en je werk vrienden of kennissen over probeert te nemen, niet druk maken maar positief zien, ze ziet je als rol model