Dames, weten jullie wanneer de zwangerschaps/positiejassen in de winkels hangen? Bij Prenatal hingen ze er vorige week nog niet. En waar nog meer behalve Prental kun je ze kopen? Ik begin het nu wel wat koud te krijgen in de ochtend.
ik heb ze bij prenatal ook nog nooit gezien eerlijk gezegd... ik heb mijn jas via wehkamp gekocht (zomerjas mamalicious) en bij babydump (maar das meer een colbertje).
Ik heb een leuke via Bonprix besteld Zal niet de beste kwaliteit zijn, maar ach het is maar voor 1 wintertje
ik heb een jas te leen alvast va mn schoonzusje voor als t in de winter koud word en mijn eigen jas niet passen gaat zij heeft paar maatjes groter
hoi ik zag in het boekje van prenetal een winterjas zwarte 49,95 euro dat boekje zat bij WIJ tijdschrift maar toen ik van mijn 1e zwanger was liep ik ook richting de winter aan maar ik kocht gewoon een normale jas maar dan wat groter wat ik ook na de bevaling nog aan ken
Dito.....!!! en of je nu een grote jas.. "op de groei" koopt.. of een echte (vaak duurdere) positiejas.... je draagt ze beiden niet meer daarna.. iig in de meeste gevallen..
Hier een jas van mijn zusje idd die 1 maat groter is dan ik heb., Ging perfect. Maar de wintercollectie komt eind september begin oktober in de winkel.
Ik ben 23 nov uitgerekend en zit echt te twijfelen of ik een jas moet aanschaffen. Sowieso vind ik ze allemaal spuuglelijk, totaal niet mijn smaak en voor die 2 maanden ook nog best wel heel erg prijzig. Misschien gewoon een dik vest aan en een lekker dikke sjaal?
Ik ben 4 januari uitgerekend, moet dus echt wel een warme jas hebben. Ik heb nu niks. Een dikke vest is toch te koud, ik voel de wind door de gaten heen. Ik wil zelf ook geen dure jas voor die paar maanden. Maar misschien vind ik een goedkope (van mindere kwaliteit), dan kan ik er alsnog een dikke vest of trui onder aan. Ik hoor al iets over Bonprix, ik ga daar maar even een kijkje nemen.
Ben eind maart uitgerekend dus moet ook echt een winterjas hebben. Zag bij de v&d wel een hele leuke "niet" zwangerschaps jas die ik ook nog de winter hierna zou kunnen dragen alleen vond ik 150 euro wel veel geld nu dus niet gedaan. Was meer als een soort van poncho maar wel van jassenstof gemaakt.
Ik was bij de eerste half maart uitgerekend en heb toen gewoon een wat grotere jas gekocht (was die winter ook niet zo koud moet ik zeggen) en als het toch wat koud was een trui of een vest eronder aan. Nu heb ik bij de miss etam outlet een leuke jas op de kop getikt voor 10 euro en ik kan nu nog wel de onderste knoopjes dicht krijgen maar als ik verder ben niet meer maar dan haal ik bij de action ofzo wel zo'n lekker fleece vest en doe ik dat eronderaan ben nu midden in de winter uitgeteld (27 dec) en gok het er een beetje op dat deze kleine ook wat eerder komt (voorgevoel) dus zal dan toch niet super veel buiten zijn denk ik ook niet als ik hoog zwanger loop gok ik want ik en sneeuw/gladheid gaan niet samen...
ik heb destijds bij de V&D een jas gekocht. was geen positiejas maar het model liep zo dat het boven aansluit op je lichaam en vanaf je taille wat wijder uitloopt (soort jurk maar toch ook weer niet) ziet er wel erg leuk uit en je zou denken dat het een positiejas is. Heb daar gewoon een paar maten groter van gekocht en past erg leuk! suc-6!
Vorig jaar heb ik een mooie betaalbare positiejas gezien bij de H&M. Er vanuitgaande dat mijn buik weer zo groot wordt als de vorige keer moet ik echt een winterjas. Een jas in één of meerdere maatjes groter gaat hier echt niet helpen
Ik ben vandaag bij c&a, h&m, prenatal en Miss etam geweest. En in één van die winkels zag ik positiejassen Ik heb 3 jaar terug een wat grotere jas bij c&a gekocht. Ik ben voor nu (herfst) zelf een poncho aan het haken.
Ik ben 1 november uitgerekend en twijfelde of in wel of geen jas zou bestellen. Toch gedaan, goedkope bij bonprix met de kortingsdagen een week of 4 geleden. Nu met de regen ben ik blij dat ik een jas aan kan ipv een vest. Niet de beste kwaliteit vermoed ik, maar ja hij hoeft het maar twee maanden te overleven.
Even een vraagje over de Bonprix jassen, ze zien er zo klein uit! Die modellen zijn ook helemaal niet zwanger volgens mij, dus ik vraag me echt af of je daar met een flinke buik inpast als je je normale kledingmaat bestelt? Wie heeft hier ervaring mee?
Ik heb ook die jas in de folder van de Prénatal zien staan. Ik vond hem niet lelijk, in tegenstelling tot veel andere zwangerschapsjassen. En ik vond hem ook niet extreem duur. Toen ik van J. was uitgerekend (begin mei), heb ik voor de winter een gewone jas gekocht, ook mijn gewone maat, maar met knopen die niet te ver door gingen, zeg maar. Hij viel in de loop van de winter steeds verder open, maar dat gaf niet zo met dit model. En ik had daarna ook nog een nette jas. Nu ben ik eind februari uitgerekend en hoop ik de winter weer door te komen met die jas...hoop dat het niet te koud wordt, want zo warm was die jas niet (in vergelijking met mijn dikke skijack die ik normaal op de erg koude dagen aantrek)...