Als mijn man stinkt zeg ik het gewoon eerlijk tegen hem, dan sprint ie even onder de douche luchtje erop klaar. Nou moet ik zeggen dat me man daar eigenlijk altijd wel op let, maar als ie uit zijn werk weg komt dan stinkt ie, maar dat weet ie zelf ook wel en doet er meteen wat aan. Tegen je man moet je dat toch gewoon eerlijk kunnen zeggen. Is het tegen een collega of wat ook maar ja dan zou ik het wat moeilijker vinden maar dan zou ik toch nog een manier zoeken om het wel te vertellen...
denk dat hij zo'n 3x in de week doucht. persoonlijk vind ik dat weinig, maar goed dat is voor iedereen anders.
Mja op zich moet hij dat natuurlijk zelf weten Maar... Het idee van meer seksleven omdat jij van luchtjes houdt moet toch ook aantrekkelijk zijn Kun je geen Pavlov-training doen? Na het douchen: seks (en ja dat laatste was natuurlijk niet helemaal serieus )
hahahaha wat stom eigenlijk dat dit zo'n issue is.. zou eigenlijk helemaal niet hoeven. hij had ook kunnen zeggen, oh dat wist ik niet... zal er rekening mee houden.. nee mijn man is meteen weer op zijn teentjes getrapt.. maar misschien als ik hem nu laat, denk die er wel over na..
Beetje jammer dat hij beledigd raakt, zoiets moet je gewoon kunnen zeggen. Wij douchen overigens standaard voor we vrijen. Trouwens... als mijn man weet dat ik een deo of aftershave erg lekker vindt... doet hij hem maar wat al te graag op Hij heeft om die reden zelfs een blouse gekocht... ik vond hem zo mooi... en dat plus een lekker luchtje..... rrrrrrrrrrr @ mensen die niet tegen deo kunnen Moet je eigenlijk die van forever pakken... de aloe vera deo. Is een stick met natuurlijke ingrediënten. Werkt echt de hele dag (rollers werken sowieso beter dan sprays tegen zweetlucht). Het is niet dat deze lekker ruikt... want hij ruikt amper. Maar zorgt er echt voor dat je niet zweet. Parfum op je kleding en klaar Mijn schoonbroer verkoopt ze, dus als er interesse is stuur maar een pb. Wellicht bij genoeg aanmeldingen wil hij een actie doen voor jullie
Ik heb geluk dat ik een vent heb die niet niet zo stinkt (ook geen oksels meer, die zijn verwijderd vanwege zware vorm van hydratenitis), maar hij kan wel uit z'n straatje stinken ... en dat zeg ik dan gewoon hoor. Hij ook tegen mij, ben er ook niet beledigd om, juist blij dat ie het zegt, want ik ruik het niet. Ik vind ook wel dat je in een huwelijk dat soort dingen tegen elkaar zou moeten kunnen zeggen hoor.
Ik zou echt een beetje boos worden als mijn vriend geen deodorant wil gebruiken en maar 3 keer per week doucht?! Hallo, je stinkt! En dan nog beledigd zijn als je geen sex wil? Ehm..
Pff, mijn man doucht elke dag en nog een keer als dat nodig is. En deo gebruikt ie ook gewoon. Mocht er dan nog een onaangenaam luchtje zijn...dan zeg ik dat gewoon. Maar dat is nog nooit voor gekomen omdat ie daar meteen zelf op reageert..
Oh, ik zeg dat gewoon tegen mijn man. En vrij bot ook nog. Gisteren was hij ook druk in de tuin bezig, nieuwe schutting plaatsen enzo. Flink zweten natuurlijk. Toen hij klaar was heb ik gezegd 'gadverdarre, je stinkt, ga je eens douchen'. Helemaal prima, want hij sprong meteen onder de douche. Was hij sowieso van plan, volgens mij heeft hij zich gisteren 4 keer gedoucht.
Meestal zeg ik '' Je hebt zeker niet de bloemen buiten gezet ? '' dan zegt hij '' Huh hoezo ? '' dan zeg ik weer '' Nou je ruikt niet naar viooltjes '' Of ik gil door de kamer '' Hallllleluuuujaaaah, godzijdank is Deo uitgevonden '' Nou stinkt mijn man zelden tot nooit want het is net een wijf af en toe en staat de hele dag met luchtjes en deo's enzo maar goed, soms als hij idd in de tuin heeft gewerkt kan hij wel eens meuren ja. Ik breng het niet subtiel, kijk is het nou tegen een collega ofzo of tegen een vriendin dan is het anders maar tegen mijn man nee hoor, zeg gewoon dat die stinkt
Gewoon zeggen hoor. Het is toch je man? Moet gewoon kunnen. Wij zeggen het ook tegen elkaar als het zo is (niet dat het veel voorkomt ). Zijn probleem als hij zich beledigd voelt, maar eerlijk gezegd.. wat verwacht hij dan als hij geen deo gebruikt?
Snap niet dat je problemen hebt met het tegen je man zeggen..ik durf alles maar dan ook alles tegen mijn man te zeggen. Dit soort dingen ook! Van de week wilde hij me een kus geven na het ontwaken..heb hem tegen gehouden en gezegd...eerst dat knarsplaatje uit en je tanden poetsen..zo vies dat ding!
Als het mijn man is dan zeg ik gewoon, jhe stinkt, ga eens douchen en dan doet hij dat ook, maar hij doet dat soieso al als hij heeft gewerkt. Bij een vriendin zou ik het moeilijker vinden.
Misschien nog een optie voor je man, omdat hij blijkbaar neit zo van deo spuiten/rollen houdt... Odorex Extra Dry, dat is een lotion (staat op de verpakking maar is het is meer een tonic als je het mij vraagt) die je met watjes op je oksels kunt deppen, hoeft maar 2 keer in de week en dan stinkt je zweet niet zo. Ik ben ook niet van de deo maar douchen vind ik heerlijk . Maar tijdens de zomermaandjes gebruik ik dus preventief odorex tegen eventuele zweetluchtjes want ik wil absoluut niet stinken onder mijn oksels hihi. Misschien hebben jullie ook wat aan dit middeltje, ik vind het in ieder geval ideaal spul.
Ik zou het toch tegen hem zeggen. En dan dat niet alleen jij er last van hebt, maar stel dat zijn collega's erover beginnen, dan staat hij mooi voor schut. Dan heb je het in elk geval gezegd..... Mijn man had gisteravond bij de krieltjes ipv mayonaise een flinke kwak knoflooksaus erop gegooid. Hij stonk de hele avond naar knoflook en vanmorgen werd hij ook wakker naast me met een vreselijke knoflookadem. Daar heb ik wat van gezegd en dat het ook niet zo lekker is voor zijn collega's vandaag. Dat soort dingen pikt ie goed op. Was gewoon niet zo slim van hem.
Nou mijn man werkt met aarde,modder en zand dus vaak als die heeft gedoucht ruikt hij er ook nog naar!Ik zeg dan gewoon tegen hem hoor dat hij stinkt en dan spuit hij vaak even een luchtje op of iets.
Ik lees net verder en zie dat je het hem al gezegd hebt, is nooit leuk zoiets te horen denk ik. Maar je kunt er eventueel toch wel nog eens over beginnen (in bed voor het slapen gaan, kan hij er daarna weer over nadenken?) door te zeggen dat hij het anders voor jou kan doen omdat het voor jou belangrijk is voor de intimiteit met hem. Als je met iemand je leven deelt dan moet je wel rekening met elkaar houden om het aangenaam te houden, het is niet iets geks wat je van hem vraagt. Hoop voor je dat hij dat ook inziet. Succes ermee.
Wat lief van jou dat je er speciaal een topic voor opent om het subtiel aan te willen pakken. Ik zou het toch eerlijk zeggen. Schat, ik heb best zin, maar zullen we even samen douchen.. ofzoiets? hihi Ik ben echt een hork wat dat betreft. Zal me er verder niet over uit laten, hoe ik zou reageren.