hoe zeg je zo iets?

Discussie in 'De lounge' gestart door spikkeltjes, 9 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Djeesus die vent van je spikkel....dit is natuurlijk een prachtig onderwerp voor een kerst of sinterklaasgedicht :D
    ( waar dan de hele familie bijzit ;))

Tja als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks denk ik altijd maar

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

Een deo uitkiezen die zo lekker ruikt dat je de hele dag aan hem snuift? Misschien spuit die dan wat extra?

Nee zonder gekheid ik zeg het gewoon tegen mijn man van goh warm vandaag? Ja schat en we zeggen het gewoon hij ook tegen mij maar ik ruik heel veel en heel snel dus gewoon eerlijk zeggen.

Al vindt mijn man het wel leuk dat ik de deo die hij nu gebruikt zo lekker vindt dat ik de hele dag aan hem snuif, soms denk ik hij spuit wat extra.

3. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik vind het eigenlijk raar dat je dit niet gewoon tegen je man kan zeggen.

Nu is mijn vriend heel schoon op zichzelf maar ook na een dagje in de tuin werken of wat dan ook. dan wordt er gewoon gezegd neem aan dat je gaat douchen want die geur is niet te harden. Hhaha Of na het eten van knoflook ofzo zeg ik ook gewoon dat hij uit zijn bek stinkt.

4. spikkeltjes

spikkeltjes Niet meer actief

nouja ik vind t ''moeilijk'' om het tegen hem te zeggen omdat ik zijn reactie kan voorspellen.. en zoals voorspeld, is die nu dus beledigd.. dat heeft mij tegengehouden.. dus t is meer een issue voor hem dan voor mij.

ik heb t gezegd, hij is nu werken.. ik ga er niks meer over zeggen tegen hem, hij weet nu hoe ik erover denk, en hij weet ook dat hij met regelmaat naar zweet ruikt. het is aan hem of hij er nu wel of niet iets mee gaat doen.

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Tja idd, gewoon heel 'hard' eerlijk zijn. Juist als hij de hints niet oppikt.

Ik ben dan ook niet subtiel hoor, als mijn man niet fris zou ruiken zou ik echt zeggen 'gatver, je stinkt!' Gelukkig komt dat praktisch nooit voor en is hij nogal miepig, doucht (te) vaak en is dol op deo. We; fijn want ik heb een erg sterke neus en ruik alles;)
    Mijn dochter heeft dat trouwens ook, die vind iedereen altijd stinken:D

6. Triskele

Triskele Niet meer actief

ja ik ook, mannen doen zoiezo niet aan hints of subtiele opmerkingen, gewoon duidelijk zeggen wat je wil of vind.

7. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Wat vervelend dat hij nu beledigd is zeg!
    Hopelijk doet hij er toch nog wel wat mee....

8. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    gewoon zeggen :D

maak van je hart geen moordkuil, en eerlijkheid duurt het langst :D
    laatst had mijn man ook geur uit zijn mond ivm darm en maagproblemen
    toen hij wou zoenen zei ik, sorry schat liever niet, door je problemen heb je een vieze mond geur en dan wordt ik misselijk
    Nou dat begreep hij wel gelukkig....

9. ik had ooit eens een vriend die heel ijdel en schoon was, met de lekkere geurtjes en alles, maar zodra hij zijn broek losdeed was ik er al klaar mee, en maar klagen dat ik niet zo erg gewillig was :lees Helemaal niet ;) ik was nog wat jonger dus durfde ook niet echt er iets van te zeggen

het heeft dus maar kort geduurd, allejezus wat stonk dat piemelding :D
    ik kom hem ook nog wel eens tegen, dan ruik ik gelijk weer die geur...brrrrr

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Balen dat hij zo reageert.. Ik zou wel zeggen prima, maar het is ook mijn keuze om geen sex te hebben met iemand die stinkt.

Dan maar even ruzie, maar dan is het wel duidelijk denk ik..

Sterkte!

11. Triskele

Triskele Niet meer actief

hahahaha *ligt dubbel hier*

12. spikkeltjes

spikkeltjes Niet meer actief

ja ik hoop wel dat hij inziet dat ik t meen, maar mijn man heeft altijd ff tijd nodig. Maar goed ik zeg t natuurlijk niet voor niets. dus ik ben benieuwd als die vanavond thuis komt van t werk.

13. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Ik zeg het gewoon. goh je moet wel even douchen of je hebt te weinig gedronken zeker vandaag?. (dat gaat hij uit zijn giegel ruiken) en dan gaat hij drinken. Moet toch kunnen.

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik vind het zelf ook best lastig, meestal spuit ik dan zelf en vraag dan vriendelijk doch dringend 'Jij ook schat?', en hou de bus voor hem. :p
    Of samen douchen inderdaad..
    Hij zegt het wel duidelijk tegen mij en daar heb ik eigenlijk ook geen problemen mee, vind het alleen maar fijn omdat ik het zelf niet altijd merk..

Jammer dat hij zo reageert TS, hopen dat hij bijtrekt!

15. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hier zeg ik het gewoon, goh zou je niet ff gaan douchen je ruikt.
    Gelukkig word hier iedere dag gedouched dus komt niet vaak voor.

Ook eens met een vriendin gehad. Ik rook haar ( zweet/penetrant luchtje) ik heb haar gevraagt of ze ff mij mee wou helpen met koffie maken. En heb haar ingefluistert dat ze mijn parfum ff moest opdoen ivm de geur. Ze lachte wat en was blij dat ik er wat van gezegt had, anders had ze zich waarschijnlijk erg genant gevonden naast haar vrienden etc...

16. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Jammer dat hij nu beledigd is. Maar dat trekt wel weer bij denk ik.

Zoiets heeft ook tijd nodig in een relatie. Mijn vriend en ik zijn nu elf jaar bij elkaar en we zeggen echt alles.

Hij: Heb je zin?
    Ik: Ja, maar je moet wel eerst douchen want je bent helemaal sweaty.
    Hij: Ok

Ik: Hmm, geef eens een kus
    Hij: Wat heb jij gegeten?
    Ik: Kaasbroodje onderweg, ik ga mijn tanden wel even poetsen.

Zo gaat het letterlijk. Ik had er in het begin ook wel eens moeite mee, maar vind het nu eigenlijk wel prettig om zo eerlijk te kunnen zijn tegen elkaar.

17. LiToEn

LiToEn Actief lid

8 aug 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien moet je hem duidelijk maken dat als jij het ruikt, anderen dat ook doen. Hij kan wel leuk zeggen dat hij zelf wel kan bepalen wanneer hij douched, maar anderen (collega's, familie) hebben er last van want lekker is het niet. Of wil hij het liever van bv een collega horen??

Het is een kleine moeite! Niks viezer dan in de zweetlucht van iemand te moeten zitten.

Mijn man stonk een tijdje ook ineens uit zijn mond, ik heb er gelijk wat van gezegd, los van het feit dat ik het niet lekker vind, wil ik niet dat anderen denken "goh wat stinkt die uit z'n mond zeg" Ik weet hoe collega's kunnen zijn.
    Hij doet er gelukkig gelijk wat mee.....

18. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik zeg het altijd ook gewoon, liever dat ik het zeg dan dat zijn collega's hem ontwijken ofzo lijkt me. Dat vind ik dan sneu. En dan zeg ik gewoon 'je stinkt' haha.. Dan doet hij deo op.

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik denk dan gewoon, schat je stinkt, dus als jij nog van bil wil, zul je je eerst even meoten douchen. Tegen je partner moet je dat toch neit voorzichtig hoeven zeggen? Hij zegt ook gerust tegen mij dat ik ruik na het sporten of dat ik uit mijn straatje stink door de ketose van mijn dieet. Graag zelfs, want zelf heb je dat niet altijd door.

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik heb wel een keer een stagiaire gehad die zooo stonk, dat ik misselijk werd in mijn eigen kantoor. Ik heb het heel vriendelijk gezegd, maar het hielp niet. Luchtverfrisser gekocht, hielp ook niet. Op het laatste axe, werkte gelukkig wel, Halleluja
    Uiteindelijk heeft het de werkrelatie geen goed gedaan. Ik weet zeker dat ik "die trut"was, maar ik was uiteindelijk wel van de stank af gelukkig.

Deel Deze Pagina