wij zeggen het gewoon tegen elkaar we zijn geliefde geen vijanden. Maar dan douchen we samen haha 2 vliegen in een klap
mss moet jij dan een week je doos niet meer wassen en hem vragen je oraal te bedienen Wie weet snapt ie het dan...
Ik zou gewoon zeggen : Schat je stinkt dus ga even douchen en spuit een beetje deo. Simpel zat? Het is je man, geen collega ofzo
Mijn man ruikt niet altijd even fris uit zn mond en ik heb n erg gevoelige reuk, ik zeg t gewoon tegen hem, vind ook dat dat moet kunnen. Ik ben er zelfs bij de tandarts over begonnen. Zou t gewoon zeggen hoor!
Ik dacht dat het over een collega ging, dan zou ik het wel moeilijk vinden. Maar tegen mijn vriend ben ik hier heel eerlijk in, of hij nou ruikt onder zn oksels, tussen zn benen of uit zn mond. Als je het moeilijk vind, haal desnoods een lekker potje deo en maak een giga hint. En anders knuffel je hem een keer en zeg je heel subtiel: je deo is uitgewerkt. Ja.., ik ben zelf niet zo subtiel ( helaas ) dus ik kan je niet echt tips geven die bij hem waarsch niet lullig over komen.
Oh ik lees nu pas je latere reacties. Vind zijn reactie wel een beetje egoistisch naar jou toe. Maar misschien draait hij inderdaad nog bij!! Succes!!
whahahahaha ,ja en we beslissen zelf wanneer we ons wassen ja je KAN wel je punt duidelijk maken maar om nou een lopende vliegenvanger te worden is ook weer zoiets hihi
Gewoon zeggen doe ik ook , man doet dat ook naar mij toe als hem iets niet zint . Daar ben je man en vrouw voor . Hier gaat hij uit zich zelf al douchen als ik bv roep van zullen we een leuke avond er van maken.
oh wat grappig, wij zeggen zoiets gewoon tegen elkaar.. als ik mezelf niet fris genoeg vind, zeg ik tegen hem dat ik mezel fniet zo fris vind...hij zegt dan al gauw...NOU EN maar andersom kan ik wel zeggen dat ie niet al te gezellig ruikt ...maarja eigenlijk eerlijk gezegd, ben ik niet vies van hem en kan ik die ene x wel mn neus dicht houden Maaar je kan toch gewoon zeggen dat jij het heerlijk vind als hij deo gebruikt...dat je zo'n geurtje sexy vind.. heb trouwens al vaker gezegd tijdens eeen knuffel ofzo...zo van..zoo schat jij kan wel een douche gebruiken ....maar goed dat is niet al HET moment...
Haha ik vind mezelf nu echt heel naar.. Ik ben nogal direct en wil nog wel eens zeggen: "Ga weg, je stinkt!" Maar ik ruik het zelf altijd als ik niet fris ruik dus snap niet waarom andere dat dan niet ook zelf ruiken.. Ik kan ook tegen m'n partner zeggen blijf maar ff op afstand want ik stink Ook tegen vriendinnen zeg ik het gewoon.. Eigenlijk tegen iedereen in m'n omgeving.. (Dan wel wat subtieler) Maar vind het lullig om Iemand er mee rond te laten lopen..
zo manlief deed net of er niks aan de hand was toen hij thuis kwam. Hij is nu ff lopen, dus ben benieuwd wat die dan gaat doen erna.......
ik heb eerst 2 zeer lachwekkende topics gelezen en toen kwam die van jou nou toen ikde eerste zin las kon je mij helemaal opvegen, sorry haha leuk verwoord het is je man, zeg het gewoon...moet toch kunnen? hij heeft immers gewerkt dus het is niet zo dat het "oud" zweet is dan toch? of wel... Ik zou denk ik zeggen, schat je moet ff wat deo op doen want ik kan ruiken dat je hard gewerkt heb en dat vind ik niet zo lekker... ja ik weet dat de mijne dit niet erg zou vinden als ik dit zou zeggen, we zeggen wel gekkere dingen tegen elkaar edit: ohh ben benieuwd wat er gebeurd ja!
JAJA ik hoor een douche!! hij ging ''sporten'' boven voor t eerst sinds tijden.. hiermee wil hij zeggen.. ikdoelekkernietwatjijwilt-dusikgasporten-zodatikmoetdouchen-enjedustochjezingeef houding hahaha
Nou ik zeg t ook gewoon tegen me vriend hoor en niet subtiel En andersom ook niet haha niet dag wij vaak stinken hoor maar met dat warme weer toch wat sneller een luchtje.. Zelfs een x tegen een 'vriendin' gezegd.. Iedereen was er over aan t 'roddelen' en vond dat echt lullig dus heb ik der even apart genomen en gezegd dat ze wel een beetje rook.. Zij blij want ze kon er wat aan doen, ik en andere blij dat t nare luchtje weg was
tegen vreemden lijkt me het heel moeilijk om te zeggen maar tegen mijn eigen man niet hoor.. Dus gewoon eerlijk zijn.
Ik vind het bijzonder dat je zoiets niet 'gewoon' kunt zeggen. Zoals vele anderen al noemen: tegen een collega of vriendin oid zou ik het een stuk moeilijker vinden. Maar tegen mn eigen man. Geen problemen mee. Ben dan ook heel direct. 'Bakkie, je ruikt naar zweet'. Of bleh, je ruikt uit je waffel.... En reken maar dat manlief er dan wat aan gaat doen! Zonder mopperen...