Bon babyborn

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Wie kan mijn helpen aan een Bon voor de babyborn met het magische potje. Mijn dochter heeft hem nu zon 1,5 jaar en eergisteren haalde ze hem uit zijn bedje en brak spontaan zijn linkerarm af. Ik heb officieel nog garantie maar heb dus geen Bon en de geen van wie ze hem gekregen heeft weet niet meer waar ze hem gekocht heeft. Omdat het een kadotje was is een bon niet vanZelf sprekend natuurlijk. Even een nieuwe kopen is geen optie want hij kost toch 50 euro wat ik nu echt niet heb. Ze is compleet in tranen en de pop heeft nu veel pleisters en verband om zodat het armpje blijft zitten. Ik wil hem nu dus stiekem omruilen en dan het verband eraf halen ( wat ik er vlug omdoe) en zeggen dat de pop beter is. Ze deed echt niks verkeerd en pakte de pop gewoon bij zijn armpjes op. Wie o wie heeft een copie van een bon of email met de aankoop. Hij mag max 2 jaar oud zijn want zolang is er garantie . Mvg Sandra

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Probleem komt trouwens veel voor sla je even googled en heb een poppendokter gemaild en die vertelde me dat ze niet gemaakt kunnen worden omdat het een speciale techniek is.

3. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    of je koopt een 2de handse op mp?

4. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Tja ik heb wel een bon daarvan maar die wil ik graag zelf houden ivm onze garantie.

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    hier ook de linkerarm er af.. :( helaas wel buiten de garantie... (vreemd hoor dat het bij jullie ook zo is)

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Blijkt een groot probleem te zijn. 2 e hands ben ik nu aan het zoeken maar zijn allemaal zonder magische ogen helaas. Dit is wat ze zo fantastisch vind. Zogenaamd wordt hij gemaakt is mijn idee maar dan stiekem inruilen. Niemand een kopie van de Bon, of online aankoopbewijs in email.

7. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Heb je destijds met pin betaald? dat is toch ook een betalingsbewijs? Misschien met klantenservice overleggen en dit bewijs geven?

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    isniet nodig, gewoon mailen met zapf en dan krijg je een nieuwe toegestuurd ff googlen voor t mailadres

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Dat heb ik zojuist gedaan. Ik wacht het af. Bedankt voor je mail.

10. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Je hebt geen bon nodig, idd Zapf mailen krijg je zo een nieuwe toegestuurd.

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ze hebben echt superservice daar. Ik heb ervaring Hier was het een been dat afbrak

12. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik heb ook gemaild. Ben benieuwd. hij is nauwelijks gebruikt maar wel buiten de garantie. we zullen zien.

13. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Niet alles gelezen, dus misschien al genoemd. Maar hier brak het been af. Heb zapf gebeld (even googlen, het is een tel nr in nl.) en mocht hem zo opsturen. Met adresgegevens erbij. Met een week had ik een nieuwe!

14. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    pfff als ik dat had geweten dan had ik geen nieuwe gekocht zeg.

Hier 6 maanden terug ee dol been die er steeds af viel.
    Heb dus een nieuwe gekocht omdat ik dacht dat het toch geen garantie gebeuren zou zijn.

Baal nu enorm....

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Is dat die babyborn met dat ijsje?

16. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Wij hadden het met de babyborn verjaardagseditie. Daar brak een been af. Ik had m toen nog niet zolang geleden gekocht en kon bij de winkel ruilen. Ik had ook Zapf gemaild en daar kon ik de pop inderdaad ook naar toesturen en een nieuwe krijgen.

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Toch bedankt maar heb geen bon meer nodig. Heb zapf gemaild en moest met pen mijn naam en datum van vandaag op de pop schrijven. ( voorhoofd) foto maken en mailen. Pop is nu onbruikbaar maar goed was hij toch al met een arm ;) en krijg een nieuwe toegestuurd. Super service

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Nee, de pop met de oogjes die open en dicht kunnen met een speciale speen. Er dit ook een potje bij met muziek na en plasje :). Hoe ze het toch verzinnen hè :). Ben zo blij voor me kleine meisje. Van de week als de nieuwe binnen komt stiekem omruilen dan maar.

19. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik krijg geen nieuwe. Geen reparatie service moest met bon naar de winkel. Vreemd al die verschillende reacties

20. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wat fijn Lovewinnie dat je een nieuwe gaat krijgen! Maar moest je de oude niet opsturen dan? Nouja hopelijk vind je dochter het super als hij dalijk weer helemaal beter is!

Overigens de babyborn met het ijsje (en de vlek rond de mond) heeft ook die magische ogen, wij hebben er hier 2 van, een meisje en een jongetje, helaas zagen we pas bij het uitpakken dat die 'vlek' rond de mond altijd zichtbaar is.

Deel Deze Pagina