Hoi hoi. Ik ben heeeel nieuwschierig of ik een jongen of meisje krijg... en nu ik met veel mensen gepraat heb die al kinderen hebben valt het me op dat diege die veel misselijk waren een meisje kregen en diegene die bijna nergens last van had een jongen... Toeval of niet?? Ik weet wel dat er veel fabeltje rond gaan over dat je het van te voren al kan zien aan de vorm van de buik enzo maar ik was toch even benieuwd hoe jullie ervaringen hier in zijn... Ik ben 3 maand misselijk geweest en volgens de chineze kalender krijg ik een meisje... maar over ongeveer 5 weekjes zullen we het weten!!! kan bijna niet wachten....
Nou dat misselijjk zijn gaat denk ik niet op.. is toeval. Mijn zus is vreselijk ziek geweest, 3 maanden lang.. 10 kilo afgevallen.. spugen spugen en nog eens spugen.. Heb nu toch echt een neefje! Ik denk dat het allemaal fabeltjes zijn.
Nee het lijken mij ook fabeltjes. Ik heb al de hele zwangerschap geen last van misselijkheid enz. Behalve bekkeninstabiliteit en vermoeidheid voel ik me goed en ik krijg toch echt een meisje!
Ik heb nu een zoon en een dochter. Ik was met mijn dochter veel meer ziek als bij mijn zoon, ik had ook meer kwaaltjes. Maar bij mij denk ik ook wel eens; mijn zoon is nu 5, en 6 jr geleden toen ik net zwanger was van hem was ik ook 6 jr jonger (24 toen, nu 30) Ook mijn buik zag er vrijwel hetzelfde uit, ik had met beide zwangerschappen mijn buik alleen voor zitten en als mensen mij van de achterkant zagen konden ze niet zien dat ik zwanger was, alleen bij mijn dochter was mijn buik veeeeel groter, maar daar had ik ook een simpele verklaring voor, Lynn was ruim een kilo zwaarder bij haar geboorte dan dat mijn zoon was. Dus de symptomen en kwaaltjes van zwangerschappen zeggen denk ik weinig over een jongetje of meisje. Toch blijft het altijd leuk om dit soort mysteries van het zwanger zijn op te willen lossen Succes met je laatste weekjes en een heeeeeeeel voorspoedige bevalling van je zoon of je dochter Groetjes Carry
ja ik denk ook niet dat je het met zekerheid kan zeggen aan de hand van die "fabeltjes" maar vondt het toch wel heel toevallig dat de meeste vrouwens die ik spreek wel misselijk waren en een meisje kregen... we zullen zien....
Ik ben totaal niet misselijk geweest en krijg een jongen... Bij mij gaat het fabeltje dus wel op En o ja een vriendin van mij die kreeg een meisje en die was d'r hele zwangerschap misselijk.Soms klopt het dus wel en soms niet
Ik ken iemand die was bij beide zwangerschappen misselijk en ze kreeg bij beide zwangerschappen een jongen.
ik heb bij beide zwangerschappen maar 1 kwaal later in de zwangerschap gehad..(maagzuur) en verder totaal niets, de 1e x een zoon, en 2e x een meisje, beide keren ook bijna dezelfde buik, bij beide mooi rond, ze zeggen wel eens als je het rond draagt krijg je een meisje (of jongen dat weet ik niet meer) en puntig weer een jongen (of meisje?) maar ik denk dat dat allemaal gewoon toevalligheden zijn waar niemand echt zijn vinger op kan leggen, het blijft gewoon afwachten, of het is puur toeval denk ik zelf...
Bij mij gaat het ook niet op..eerste drie maanden was ik alleen maar aan het spugen..en gigantisch afgevallen..krijg toch echt een jongetje Maar als je dan weer kijkt naar mn buik..ik draag voor, net een voetbal..dan zeggen ze dat het een jongetje wordt en dat je van een meisje meer rondom draagt en dan klopt dat fabeltje wel weer 8)
ik was de eerste 3 maanden heeeeeeelllll erg misselijk en ik krijg een meisje . ik draag alles mooi voor mooie ronde buikje
Ik denk dat het gewoon fabeltjes zijn. Ik heb 2 vriendinnen die allebei een jongen en een meisje hebben en zijn allebei bij beide zwangerschappen errrug misselijk geweest. Zelf heb ik een dochter en was toen ook erg misselijk. Ben nu weer zwanger en de eerste 3 maanden ook weer flink misselijk geweest maar wat het wordt??? Geen idee.... Gr Otje
Ik ben niks misselijk geweest en heb een dochtertje .. Ze zeggen ook wel eens dat je het aan de hartslag hoort gaat die rond de 160 dan is het een meisje is die rond de 140 dan is het een jongen maar denk ook dat die dingen allemaal maar 8/10 werken dus heel zeker ben je nooit alleen pas als de baby geboren is hihi of als ze de echo zien maar dan nog niet te snel er mee zijn kunnen soms als je te snel vraagt nog verkeerd zijn
als je veel snoept zeggen ze ook dat het een meisje word. dat klopt bij mij want ik kreeg een meisje. bij mijn eerste zwangerschap waarin ik geen behoefte had aan snoepen kreeg ik een jongen.
Ik heb met de oudste me helemaal leeg gespuugd... Hield geen druppel water binnen en kwam in het ziekenhuis terecht met uitdrogingsverschijnselen. Heeft geduurd tot 20 weken en toen was het opeens, van de een op andere dag, over! Het is een meisje geworden. De tweede zwangerschap nérgens last van gehad; wéér een meisje. De derde zwangerschap maar een week of 3 wat misselijk geweest; nóg een meid Bakerpraatjes als je het mij vraagt Met alle drie trouwens wel een prachtige ronde buik gehad. En geen striem te bekennen En daar ben ik heel trots op
bij mijn eerste was ik de eerste 4 maanden misselijk en moest ik minstens 2 keer per dag spugen, bij de tweede en derde had ik nergens last van... ik heb drie jongens. Nu was ik wel misselijk maar niet zo veel als de eerste keer en ik heb nu misschien maar 2 keer gespuugd in 18 weken hahahaha, ik weet nog niet wat het zal worden, over 2 weken weet ik hopelijk meer. Groetjes Wendy