Hoi, bijna 11 weken zwanger, en ik vroeg me af ik ga volgende week paar daagjes naar turkije en daar wil ik natuurlijk wel bruin van terug komen maar hoe schadelijk is het, en kan ik anders iets voor me baarmoeder houden? hoor jullie antwoord graag.
Hahaha, iets voor je baarmoeder houden? Mooi begin van de dag, maar ik zou even zoeken op het forum naar zonnen of zon
Je mag gewoon zonnen maar je kunt een zwangerschapsmasker krijgen. Dit zijn vlekken in je gezicht of lichaam,lijken op pigment vlekken. Verder zou ik niet al te lang met je blote buik zonnen,je kunt er een handdoek op leggen. Geniet van je vakantie!!!
Je hebt wel kans op een zwangerschapsmakser, gaan maar eens googelen zwangerschapsmasker - Google zoeken In ieder geval goed smeren met een hoge factor en zet een hoed/pet op. Niet op het heetst van de dag in de zon gaan.
hahahahah iets voor je baarmoeder houde? ga je met je benen wijd zonne? Ik ben met 15 weken ofzo naar cyprus geweest. Mijn buik reageerde echt wel op de warmte waardoor ik wist dat ik even de schaduw op moest zoeken. Wat betreft het zwangerschapsmasker, ik heb goed gesmeerd, maar geen last er van gekregen. Verder gewoon genieten. Denk dat je beter voorzichtig kunt zijn met het eten in het buiten land dan met de zon hoor fijne vakantie!