Bedankt dames voor jullie reacties. Ik weet dat ik echt niet mag klagen en blij moet zijn dat ik uberhaupt weer zwanger mocht worden en ons kindje gezond is. ik ga vanuit dat het gewoon een jongen is en proberen van mijn zwangerschap te genieten en nogmaals bedankt voor jullie reacties... het doet me echt goed. Groetjes, Jam
Maar dit is vooral andersom he? Dus mensen die horen dat ze een meisje krijgen en het toch een jongen blijkt te zijn. Als de balzak en piemel eenmaal goed op de echofoto te zien is, verdwijnt 'ie echt niet meer... Alleen is 'ie niet altijd goed te zien. Is in dit geval echt niet het geval. Ts; fijn te lezen dat je weer met beide benen op de grond staat. Teleurgesteld zijn mag he? Is echt niet erg. Maar daarna wel weer door en accepteren. Genieten van je zwangerschap en straks van je prachtige jongensgezin!
Het komt goed, echt! Ik wilde ook heel graag een meisje en dacht ook echt dat mijn tweede een meisje was. Toen hij werd geboren en ik zag dat het een jongetje was (we wisten het niet) voelde het direct goed en ik heb nooit gedacht "was je maar een meisje". Ik wil nog steeds graag een dochter, maar ze gaat er nooit komen en dat is prima. En over je echo foto, daar komt echt geen meisje uit, het is een overduidelijke foto.
Bij mijn 20 weken echo 9 jaar geleden werd ook gezegd dat het 100% zeker was. De gyn wist het echt helemaal zeker dat het een meisje ging worden, zelfs toen ik vroeg of hij nog een keer wilde kijken wist ie het heel zeker, echt 100% zeker een meisje.... Bij de bevalling bleek het een jongen te zijn Ik zou nooit uit gaan van 1 echo waarbij gezegd wordt dat het een zus of zo is. Als in meerdere echo's wordt gezegd dat het een jongen/meisje is, dan is het wat anders.