Overtijd en toch negatief testen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Ray, Dec 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ray

Ray Actief lid

Dec 25, 2009
    254
    0
    0
    Hallo dames!

Ik ben vandaag inmiddels 5 dagen overtijd en heb om de dag sex gehad in de tijd rond mijn eisprong. Ik heb een super regelmatige cyclus van 28 dagen en word altijd precies op dag 28 s'ochtends ongesteld, maar deze keer (gelukkig!) niet. Maar ik test nog steeds negatief. Ik heb de afgelopen week wel heel veel symptomen gehad maar die lijken nu minder te worden, wel nog steeds veel witte afscheiding.

Wat denken jullie? Ik ga uiteraard als ik over een week nog niet ongie ben nog een keer testen, maar hebben jullie ervaring met een regelmatige cyclus en toch een keer heel laat zijn? Want ik ben normaal nooit zo laat! Duim voor me :)

2. sedese

sedese Fanatiek lid

Sep 23, 2009
    1,674
    936
    113
    Female
    hoi Ray
    ik was ook iedere maand precies op dag 28 of 29 ongesteld.
    ik testte pas positief 4 dgn na nod positief en dan ook wel heeeel licht positief. donker werd de test echt pas een week na nod. Had een late eisprong.

3. Alita

Alita Niet meer actief

hier hetzelfde meid!!! erg he....maar ik had bij mijn dochter ook pas na 4 dagen overtijd een licht streepje...

4. Kimmi

Kimmi Lid

Dec 1, 2009
    51
    0
    0
    Heey meid, ik heb ongeveer hoe je het nu omschrijft wel dezelfde
    symptomen. Maar test nog steeds negatief:(.
    Ben nu 10dagen overtijd:D en heb ook altijd regelmatige cylus gehad. Nu maar afwachten. en hopen dat we volgende keer positief testen.
    Succes met testen en wel posten he als je weer getest hebt ik ben wel benieuwd!!

Liefss

5. narcisje80

narcisje80 Actief lid

Oct 22, 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik duim voor je meis, ook voor mijzelf. Moet ook nog wachten op posi test (of ongi, al wil ik die liever niet :))
    Liefs.

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    allemaal overtijd ? spannend!

7. Ray

Ray Actief lid

Dec 25, 2009
    254
    0
    0
    He bah, die onzekerheid...ik ben inmiddels 6 dagen overtijd en had vanochtend toen ik wakker werd lichtroze/bruine afscheiding (bah) en rugpijn die ik normaal bij m'n menstruatie heb....is dit een slecht teken?
    Ik word er onzeker van :(
    Het is niet zoals m'n normale menstruatie, want dan krijg ik meteen echt dik en rood bloed.

8. Alita

Alita Niet meer actief

mmm ik heb dit bij mijn dochter gehad toen ik 9 weekjes zwanger was, bruinverlies. Maar was heel erg weing en zonder steken enz...ik weet het niet meid..hoop voor je dat het van de innesteling is ofzo?

Ik voeldde me gister duizelig en heb steken rond mijn baarmoeder...voel me alleen meer zwanger worden nu alleen nog de 2 streepjes!!!

9. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Meiden ik duim voor jullie allemaal!!! Hopelijk gauw een positieve test!

10. Alita

Alita Niet meer actief

dank je wupje!!!

11. Kimmi

Kimmi Lid

Dec 1, 2009
    51
    0
    0
    mijn banner doet het niet meer:(
    Ben nu 11 dagen overtijd. Test nog steeds negatief:(
    Morgen maar weer proberen. ( Duim voor me ) haha

liefss

12. fafje

fafje Niet meer actief

Mss een kleine troost...ik testte pas op dag 12 positief ( gister dus)....

Ik duim voor je meid!....ik heb veel gelezen hie rop het forum..dat er wel degelijk meiden/vrouwn zijn die pas heel laat positief testen...mss is je ei toch veel later geweest dan je dacht!

liefs!

13. Kimmi

Kimmi Lid

Dec 1, 2009
    51
    0
    0

Heey Gefeliciteerdd:D:D Wat goed nieuws voor je zeg!
    Zolang ik nog niet ongi ben heb ik nog hoop:D. Ik hou jullie op de hoogte. Bedankt voor het reageren;)

Liefss

14. lautjep

lautjep Niet meer actief

hoi ray dit is mijn verhaal van vandaag. die 6 dagen overtijd en die afscheiding. en ook de normale menstruatie. hopen dat wij alle twee zwanger zijn. zou super zijn

15. narcisje80

narcisje80 Actief lid

Oct 22, 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou, hier vandaag weer nega getest. Stop nu met testen en ga maar wachten op ongi.

Fafje, gefeliciteerd. Geeft wel weer hoop, maar stop toch even met testen.

16. leonieke

leonieke Niet meer actief

Wat raar..
    Kwam ff voorbij om mee te lezen. Ben 2 november gestopt met mirena. Ze zeggen dat je gewone cyclus hebt/houdt gedurende de tijd dat je hem draagt. In de 7 jr dat ik hem had geen dag ongesteld.. fijn!

Na verwijdering na 1wk licht bloedeverlies, 3 wkn daarna mega ongesteld en nu niets.. rommelt van alles sinds 5dgn. nu 3 dgn ovetijd.
    2x CB test negatief (2 en 3 dgn overtijd)

Is cylcus toch (nog) onregelmatig, zwanger of iets anders?

Blijven testen is jullie advies??
    groetjes LN

17. linny0903

linny0903 Actief lid

Apr 11, 2007
    439
    0
    0
    hoi Ray nog nieuws?
    ik zit hier in t zelfde schuitje met mijn testen staat het 2-1 1 positief en 2 negatief, ik heb al 2 kids en weet gewoon zeker dat t raak is heb alle klachten! maar de @#$!!!clearbleu test gaf vanmiddag aan dat ik niet zwanger ben,misschien stom of eigenwijs maar ik blijf toch afwachten!

18. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik heb vannacht giga buikpijn gehad en na een bloedprop ben ik nu super ongesteld dus ik ben niet zwanger. sterkte voor de mensen die aan het wachten zijn

19. fafje

fafje Niet meer actief

Het kimmi hoe is het nu?! Nog getest?! liefs!

20. fafje

fafje Niet meer actief

Hoow vervelend heh die negatieve testen!...Maar hoe voel je je? geen klachten van een aankomende ongi? Wanneer ga je weer testen...? liefs!

Share This Page