Geslachtsbepaling vanaf 15 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Bo20, 28 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi hoi!

Wie heeft ervaring met een geslachtsbepaling vanaf 15 weken? Een pretechobureau hier in de omgeving doet dit vanaf 15 weken en ik ben benieuwd of je het dan echt al duidelijk kan zien?

2. Mamani

Mamani Lid

2 dec 2007
    97
    0
    6
    Hoi Bo,

Ik heb vandaag pas mijn eerste echo gehad en ik was ook erg benieuwd naar het geslacht maar die echoscopiste vond het niet nodig om te kijken, ik vind het wel erg jammer,want ik ben ook heel erg nieuwsgierig. Ik zit ook nu aan te denken om bij een echobureau geslachtsbepaling te doen, maar ik vraag me ook af waar ik in omgeving Rotterdam het beste terecht kan en waar het niet zo duur is. Ik hoop hier ook reacties te krijgen, ben benieuwd ook naar ervaringen.

Groetjes
    Mamani

3. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ja, het is dus wel mogelijk! Anders moet je er even op Googelen. Ik ga naar het bureau waar ik met dreumes ook ben geweest - echter kwam ik toen voor een pretecho omdat we het geslacht als wisten. Ik zag zelfs dat het vanaf 14 weken al mogelijk is. Het kost € 50,- dus dat vind ik persoonlijk wel mee vallen... Anders moet ik wachten tot de 20 weken echo en dat duurt nog zo lang, haha!

4. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Het zal ongewtijfeld kunnen, maar of ze het ook met voldoende zekerheid kunnen zeggen, dat betwijfel ik.
    Bij mijn laatste echo hebben we het eroer gehad met de echoscopiste, het enige dat ze volgens haar kunnen doen is een goeie gok. Pas rond de 20 weken heb je meer zekerheid.

Maar als je je nieuwschierigheid niet in bedwang kunt houden, zou ik het zeker voor die 50 euries wagen hoor ;)

5. JongeMoederVan2

25 sep 2009
    77
    0
    0
    Bij de eerste kon ik mijn nieuwsgierigheid nog wel bedwingen, maar bij de 2e niet meer ;) Heb het toen laten doen met 16 weken en 1 dag. Heb er 25 euro voor betaald en vond het heel duidelijk te zien. De echoscopist zei er ook bij dat ze het zou zeggen als ze het niet 100% zeker wist. Maar bij ons was het echt overduidelijk. Zal er een foto'tje bij doen.. Dan weet je misschien een beetje wat je kunt verwachten met 16 weken.

Bekijk bijlage 18396

6. Mamani

Mamani Lid

2 dec 2007
    97
    0
    6
    hoi,

Ik ben nu in verwachting van me 4de kindje en ik ben zo nieuwsgierig omdat de laatste 2 kindjes jongens zijn en wil heel graag weten of dit keer ik misschien weer in verwachting ben van een meid. De echoscopiste vond het niet nodig en heeft ook niet even de moeite genomen. Maar ja,ik ben nu alleen maar nieuwsgieriger geworden door haar haha.Heb al een echobureau gevonden in capelle die voor 25 euro aan geslachtsbepaling doet, ik zal eens daar informeren met hoeveel weken ik er terecht kan, ben zo benieuwd :p

7. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Haii

ik heb 2 jongens
    bij de eerst heb ik me geduldt bewaart tot 20 weken
    en bij de 2e tot 14 weken ze konden toen duidelijk zien dat er een piemeltje zat .. en nu zijn we weer zwanger en nu hebben we het met 14+1 dag gedaan ze was er wel zeker van zei ze hier de echo(bij een echobureau) Bekijk bijlage 18401 echo met 14 weken en 1 dag

.. ik ben eergisteren nog op het ziekenhuis geweest omdat ik al 3 dagen buikpijn had en dacht dat ik een blaasonsteking had .. dit was niet het geval dus kreeg ik een echo ook hebben ze in het ziekenhuis nog een keer stiekem gekeken en weer heel duidelijk een meid zeiden ze eergisteren was ik 15 weken en 6 dagen..

maar toch blijf ik een beetje onzeker vooral omdat we zelf al 2 jongens hebben daarom heb ik 6 oktober nog een pretecho en 27 oktober de 20 weken echo

Liefs Maria

8. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Wat leuk! Nou dan ga ik snel een afspraak plannen voor over een paar weken! :D

9. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Ik heb met 16 weken een echo gehad en het was inderdaad goed te zien dat we een meisje kregen.
    We kregen wel maar 70% garantie dat het echt een meisje zou zijn.
    Met de 20 weken echo is het nog een keer bevestigd.
    Succes!

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Misschien dat ik mijn vraag ook hier kan stellen, maar ik ben op zoek naar een echobureau welke vanaf 14w geslachtbepalingen doet.. bij ons in de buurt is er iemand, maar die vraagt 135 euro! ze doet er standaard een heel onderzoek bij, aangegeven dat ik onder behandeling van een gyno ben en dat niet nodig acht.. dan had ik pech.. of hun, want ze hebben een klant minder..
    Mijn vraag is of jullie ook iemand weten? al moeten we het hele land door rijden! dat liever dan iemand betalen omdat hij winst in me ziet! :X

11. Elegance volgens mij doet Jan Koning in Ochten geslachtsbepalingen vanaf 14 weken, moet je maar even googlen. Volgens mij zijn er ook genoeg meiden op ZP die daar een echo hebben gehad.

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wij hadden een 3/4d echo met 16+5 en was superduidelijk! (wel iets later dus dan 15 weken...)
    nu ga ik ook weer een afspraak plannen voor deze termijn...

13. LoveChild

LoveChild Lid

29 jun 2009
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb zelf a.s. dinsdag voor gesl.bepaling, ben dan 15 weken en 2 dagen! Ik mag terugkomen als ze het niet kunnen zien, maar het kan dus wel! :)

Deel Deze Pagina