Hoe zeker wist jij van je zwangerschap voor het testen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 20 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe zeker wist je dat je zwanger was.

1. Ik WIST het gewoon. De test was eigenlijk alleen een bevestiging voor mijn gevoel

2. Ik twijfelde maar dacht wel dat ik zwanger was. De test gaf de bevestiging.

3. Ik twijfelde echt heel erg. De test gaf de definitieve uitslag.

4. Ik dacht van niet, maar de test gaf we.l positief aan

5. Ik wist het echt niet, en had er ook nooit over na gedacht.

6. anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik wist het niet, hoopte het wel...
    Ik moest de dag na ons trouwen ongesteld worden, maar werd het maar niet. Dacht dat dit door de stress kwam maar drie dagen later nog niks...
    getest... negatief... ik snapte er niks van... maar voelde ook niks anders aan mijn lijf dus dacht het zal wel niet.... (de kans was ook klein na maar 3x gemeenschap zonder condoom) maarja..... na een week had ik dus toch een positieve test!

2. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    ik wist het niet zo zeker, maar voelde me wel zwanger, durfde het gewoon nog niet te geloven. Mijn man wist het wel zeker trouwens

3. Lolake

Lolake Actief lid

24 mei 2007
    203
    0
    0
    Na talloze testen die negatief waren dacht ik waarom zou het deze maand wel gelukt zijn?
    Ik deed de test en gaf hem aan mijn vriend die onmiddellijk zei dat ik zwanger was.
    De test was direct dik positief!

4. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ik wist het gewoon 1 week voor me NOD.
    voelde me zo anders en had hele erge last van maagzuur en dat heb ik normaal nooit!

3 dagen voor NOD test gedaan en ja hoor dik positief!

Liefs xx

5. valhalla

valhalla Niet meer actief

Was bij ons meteen de eerste keer raak. Half juli hadden we besloten dat we een baby wilden. Werd drie dagen erna ofzo ongesteld...
    Voelde me eind juli echt anders, kan het niet omschrijven. Opeens had ik een voorgevel vol met blauwe aders erop, daarvoor nooit gehad. Ook 'wist' ik dat ik zwanger was, ik voelde me anders. Dat 'anders' kan ik echter nu totaal niet meer omschrijven.

Heb uiteindelijk een dag of 4 voor NOD getest, die gaf een duidelijke en een vage blauwe lijn. Maar ja, twee streepjes = twee streepjes. Had het vreemd gevonden als ik niet zwanger was geweest... Dus hier was de test idd gewoon een bevestiging van wat ik al wist (of dacht te weten)

6. Niet meer actief

Laat ik het dan ook maar vertellen. Ik wist het gewoon eigenlijk al direct na de sex. Heel raar..
    We hadden heel veel gepraat over kinderen, en besloten ervoor te gaan. Die avond voordat we uberhaupt nog iets geklust hadden hebben we al op marktplaats een kinderwagen gezien. Die konden we meteen halen.. En toen we thuis waren zijn we voor het eerst gaan klussen zonder condoom. We hadden allebei een supergoed gevoel erover. De dag daarna nog geklust, maar eigenlijk hadden we het gevoel dat dat niet eens meer nodig was...
    Het gekke was eigenlijk dat we helemaal niets berekend hadden wanneer mijn vruchtbare periode zou zijn ofzo. We hadden het gevoel dat het wel goed zou zitten.. En dat was dus ook zo.
    De eerste poging meteen raak.. Het komt niet veel voor, maar bij ons wel. En we zijn er nog iedere dag gelukkig mee!

7. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    heb die test alleen gedaan om mijn vriend te bewijzen dat ik gelijk had :)

maar toch was wel even schrikken nog, ookal wist ik het echt 100 procent zeker

8. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik voor mijn nod superveel honger en was de hele tijd doodmoe. Wist toen niet dat het door de zwangerschap kwam, na de test snapte ik het :) .
    Bij deze zwangerschap was ik er op voorbereid omdat we bewust bezig waren. Het heeft een poos geduurd (cyclus was niet normaal na miskraam) dus wist niet wanneer te testen etc. Toen ik 3 dagen lang gevoellige tepels had kreeg ik het door :D . Wist al voor ik ging testen dat het zo was.

9. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik heb voor optie 2 gekozen.

Ik hield mijn temperatuur bij, en die bleef na mijn eisprong maar hoog en stijgen.

10. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Ik wist het nog niet. Had al een keer negatief getest. Mijn moeder merkte het aan me.
    Meestal ben ik rond de menstruatie hartstikke chagerijnig. En dat was ik volgens haar niet.
    Verder had ik wel wat kwaaltjes maar ik dacht; mijn lichaam houd me gewoon voor de gek en dat was dus niet zo.

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik koos voor het eerste antwoord, maar had ook antwoord 2 kunnen kiezen. Het voelde zooo echt, maar ja, je bent pas echt zeker als je getest hebt. Maar geen echte twijfel dus hier.

12. mvogeltje

mvogeltje Lid

17 mrt 2008
    13
    0
    0
    Zeeland
    Ik wist het zeker. We hebben 2 vruchtbaarheidstesten gebruikt en de 2de dag was het raak. Die avond zaten we al te glunderen op de bank. We voelde het gewoon. Terwijl het niet perse zo makkelijk hoeft te gaan. Mijn zus heeft er 2 jaar over gedaan...dus.
    Maar we wisten het gewoon zeker, gek he!?

groetjes v Merel

Deel Deze Pagina