Hoe zemen jullie de ramen vd bovenverdieping?

Discussie in 'De lounge' gestart door Boekenwormpje, 19 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Glazenwasser!

2. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Dit, één keer per 8 weken en dan alles. Wel iets duurder trouwens haha.

3. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Hier klappen de ramen naar binnen open, ideaal dus met zemen.

4. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    2 of 3 keer per jaar klimt mijn man op de ladder.
    3 ramen kan ik zelf doen, dat zijn van die kantelramen onder een schuin dak.

Glazenwasser komt hier op momenten dat wij werken, dus de achterkant kan hij dan sowieso niet doen (wil geen vreemden in m'n tuin als er niemand thuis is), dus voor die 3 raampjes aan de voorkant maakt het dan ook niet uit.

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Niet. Ik woon nooit ergens lang genoeg dat je er niks meer doorheen kunt zien en meestal pakt de regen het allemaal wel aan tot een acceptabel niveau. Ik heb in het verleden wel eens een glazenwasser incidenteel een paar ramen laten doen, maar meer omdat ik hem wel aardig vond en hem de centjes gunde. Voor de rest interesseert het me eigenlijk niet zo.

Misschien dat ik ook zo'n lange stok aanschaf in het aankomende huis met hoge ramen - probably not, hahahaha. Ik ken mezelf.

6. Alf

Alf Niet meer actief

Het is of ik mezelf hoor :D

7. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    We hebben dakramen aan 1 kant, die kun je heel veel doorduwen waardoor je ook de buitenkant kunt doen. En aan de andere kunt klapt 1 raam naar binnen, die je dus zo beide kanten al kan doen, en de ander is een dubbel raam waardoor je 1 deel opent en de ander schoon kunt maken en vice versa. :)
    Op zolder kunnen er wel niet eens bij, dus die zijn dus ook nog nooit gedaan. Dat gaat pas komen denk ik als we een dakkappel erin zetten. :D Over een aantal jaren dus.

8. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Hier ook, ideaal. Nergens problemen mee.

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Op de 1e verdieping gaan we aan de achterkant een paar keer per jaar op het dak van de aanbouw staan, voorkant met ladder. Ik heb in ons vorige huis wel zo'n stok gehad maar vond dat erg zwaar op mn polsen ( is mn zwakke plek mn armen ) Zolder zeemt manlief heel soms door uit 't raam te hangen ongeveer.

10. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    No way dat ik op die trap ga staan haha! Hier komt de glazenwasser voor de bovenramen, voor en achterkant voor een tientje. We laten ze om de maand doen.

Deel Deze Pagina