Hi lieve meiden, nog meer tips zie ik. Ik weet niet of het door mijn post komt, maar na mijn post is het ineens twee keer supergoed gegaan, zonder echt iets veranderd te hebben. Mss onbewust mijn uitstraling. Ze dronken gelijk de beker op en ik heb ze hiervoor goed complimentjes gegeven. Ze straalden allebei. En ook de boterham ging heel goed. Ik heb trouwens ook rietjesbekers Vd zeeman met vast rietje aan de zijkant. Ook heel handig. Die verkopen ze alleen in de zomer dacht ik. Ik kan van mezelf ook wel herinneren dat dingen die voor volwassenen niet zo big deal waren bij mij destijds best veel indruk maakten. Vandaar dat ik ook niet zo wil ontploffen. Vwb reactie van mama 'Knap' , jij verwoord precies het gevoel waar ik bang voor ben. Dat ze mij later als een vreselijk mens herinneren vwb het ontbijt en ik juist denk dat een relaxed ontbijt een goed begin Vd dag is/zou moeten zijn. En gedeelde smart is halve smart. Ik weet dat ik niet alleen ben en ook dat er meerdere wegen zijn die naar Rome leiden. Ook weer ff een eye opener Vd zgn gezonde beleg. Ik weet ook wel dat smeerkaas niet supergezond is en dat krijgen ze niet zo vaak, maar soms sluipen dingen er toch weer in. Veder ben ik wel altijd voorzichtig geweest met pindakaas. Ik ben nl zelf heel allergisch en volgens mij is hernoemt goed om op jonge leeftijd veel noot-producten te gebruiken. Maar af en toe zal ik die nu ook weer eens op het lijstje erbij zetten... En ook hier hebben ze in de ochtend nog heel lang een fles gehad hoor. Dat vonden ze lekker en die ene fles zal echt geen impact hebben op de mondmotoriek. Bij mij waren ze in het eerste jaar al vd tut-speen af. Dat vond ik belangrijker voor de mondmotoriek. Nou ik hoop dat de positieve flow zo doorzet, mss nog met een beetje hulp vd Sint ik ga iig ook verder met proberen zoveel mogelijk los te laten...