Hoe zet ik cadeau tip op uitnodiging?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 3 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    4 mei vieren ik en mijn zoontje onze verjaardag, hoe zet ik nou op een leuke manier neer wat onze cadeauwensen zijn? Voor mij is geld prima maar zoontje heeft al zoveel dus dat liever in overleg.

Kom maar op met jullie originele zinnen :)

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    mocht u ons met iets leuks willen verrassen,
    hopen wij dat het in een envelopje zal passen. Ofzo?

of gewoon Cadeautip: een envelopje of spaarvarken en telefoon (bellen) onderop de kaart ofzo.

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Misschien kun je een lijstje maken op lijstje.nl en de link op het kaartje schrijven. Hier kunnen mensen dan zien wat hij graag wil hebben of wat hij nodig heeft en kunnen ze het afstrepen, best handig.

Zelf vind ik het heel alstig als er geld voor een kinderverjaardag gevraagd wordt. Ik denk ook dat het voor je zoontje op deze leeftijd niet zo heel leuk is geld te krijgen. Je kijkt als kind toch uit naar kadootjes om uit te pakken.

4. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Heel erg handig, zelfs! Ik kreeg een geboortekaartje van mensen die hun vierde kindje kregen en was dolblij dat er lijstje.nl op stond. Ik had anders echt niet geweten wat ze hadden willen hebben.

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik zou ook ergens een lijstje maken met dingen die hij graag wilt hebben. Ik vind eerlijk gezegd geld ook niet leuk voor een kinderverjaardag.
    BIj ons kun je bij intertoys ook een verjaardagbox maken. Daar kan het kind dan dingen indoen die hij graag wil hebben en mensen kunnen daar dan iets uit kopen.

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Ik vraag voor mezelf geld ;) Zoontje gewoon speelgoed/kleding maar hij barst al van het speelgoed vandaar dat het in overleg met mij makkelijker is anders heeft die straks allemaal hetzelfde..

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    wij maken altijd een lijstje op lijstje.nl. Werkt perfect

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Dat lijstje.nl is handig ja ! Zal eens kijken, nadeel is dat een aantal mensen geen internet hebben.. Nja dat zal zich vanzelf wel oplossen :)

9. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    pfff lastig hoor lees even mee

10. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
  11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier ook altijd lijstje.nl en voor internet loze oma bijv gaat alles per sms/tel. Lost zichzelf inderdaad op.

Deel Deze Pagina