Hoe zet ik de knop om?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sifra, 30 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Reinigende/ontgiftende werking.. Aloƫ vera of wat nog een stukje goedkoper is, een kan met koud water, hele citroen in schijfjes erin (kun je ook andere vruchten bijdoen voor de smaak) maar wel opletten! niet teveel citroen water op een dag.. teveel citroen is niet goed voor je maag.
    Chlorella en spirullina kun je ergens doorheen doen. Groene thee, cranberrys. Vooral RAWfood ontgift je je lichaam mee.. iedereen denkt dat je moet detoxen (alleen op sap) je lichaam ontgift, maar dat is crashen! echt niet goed.
    Lekker groene smoothies etc! en heeeel veel water

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hey!

Hier is ook pas de knop weer om. Kwam ook door foto's van mezelf.
    Ben weer bij de dietiste, zij is het lichtje waardoor ik de knop zie en hem kan omzetten. En ook is zij mijn stok achter de deur.

Ik had zo lopen kl*ten met eten (koolhydraatvrij etc, veel compensatiegedrag) dat het heerlijk voelt om nu weer vaak te eten en mijn tanden in een lekkere boterham te zetten. Ik geniet van de gezonde dingen en proef meer!

Jij kam dit, omdat jij het wil. En je gaat het doen!!!

3. Ganesh

Ganesh Bekend lid

21 jan 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden
    Het is ook lastig, want al die zoetigheid is erin geslopen. Suiker werkt verslavend. Een goed idee is inderdaad om niks meer mee te nemen. Zo hebben wij dat ook eerst gedaan, na maanden weer eens wat meegenomen pennywafels en die liggen er nog steeds, omdat als je die openmaakt ze oud worden en op moeten. Heb ik voorgepakte koekjes is het makkelijker om ene te pakken. Na een hele tijd kan je er gewoon vanaf blijven. Maar het blijft moeilijk ook al ben je op gewicht, ik denk altijd maar zo, als ik nu een koekje pak heb ik 1 minuut plezier en een dag schuldgevoel en dat weegt niet op. In het begin had ik ook barstende hoofdpijn van het afkicken van suiker.

Deel Deze Pagina