mijn dochter heeft een stinkmondje...nu zal het wel komen omdat er een tandje aankomt (tandje nr 7) mar oo wat een zure lucht zeg. ik poets wel maar na een tijdje ruik ik het weer en ik kan toch niet de hele dag haar tandjes lopen poetsen.. gaat die zure lucht vanzelf weg of moet ik er nu colgate bij pakken
Onze dochter stinkt inderdaad uit haar mond als tandjes doorkomen of als ze verkouden is, gaat vanzelf weer weg
Heeft ze geen reflux? Mijn dochter ruikt ook regelmatig zuur uit haar mond door de verborgen reflux waar ze last van heeft. Ze is nog te jong voor tandjes...
nee ze heeft geen reflux. ze is nu bijna 1 en heeft nooit ergens last van gehad dat te maken kon hebben met reflux. alleen nu haar stink mondje dan
Ik herken het van mijn dochter. Die had het ook altijd als ze een tandje kreeg. Gewoon 1x per dag poetsen, het gaat vanzelf weer over.
als mijn dochter van nu 15 mnd uit haar mondje ruikt, dan weet ik dat ze of een tandje erbij krijgt of dat ze verkouden gaat worden of is. dat is heel normaal hoor!
Mijn ventje is ook verkouden.. Maar vind dat altijd zo lekker ruiken hij heeft altijd een Luchtje bij zich dat ik heerlijk vind ruiken ( manlief niet die zegt dat het stinkt hihihi) maar als hij verkouden wordt wordt het sterker.. Het is overigens geen zure lucht.. Het is me nog nooit opgevallen dat j uit zijn giegeltje stinkt als er een tandje doorkomt..
Mijn dochter heeft het ook als ze tandjes krijgt of als ze verkouden wordt. Je kan de klok er echt op gelijk zetten! En nee, het ruikt niet lekker, maar je doet er weinig aan, haha.