Moederdag !!

Discussie in 'De lounge' gestart door SabineW, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Een mini me verwekken :)
    Eindhoven
    Wat geven jullie aan jullie moeder (oma in spe) voor moederdag ?? :D

2. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Daar moet ik nog even heel goed over nadenken :D

3. Coortje

Coortje Niet meer actief

niks doen wij al jaren niet meer aan! Vind het een beetje onzin, en vind het echt een kinder vierdag zeg maar. Leuke zelfgemaakte dingetjes die de kindjes aan hun mama geven

4. Naantje20

Naantje20 Actief lid

13 jul 2008
    241
    0
    0
    Ik wil mijn dochter iets laten knutselen voor de oma's.
    Weet alleen nog niet wat. ;)
    Maar voor de a.s. oma's is het boek ik vind je lief,oma misschien wel leuk? Zijn te koop bij de boekenvoordeel.

5. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Dat dus, hoewel mijn moeder zich daar zeer beledigd en gepasseerd door voelt..maarja, dat voelt ze zich al snel ;)

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wijffie als je weet dat je moeder het waardeert en je hebt een goede band dan doe je toch wat?

Dit jaar doe ik niet veel. Mijn ouders zijn in het buitenland tot eind mei. Dan krijgt ze wel wat van me...

7. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik ga morgen op de koffie bij m'n moeder en ik heb gewoon een leuk shirtje gekocht voor d'r. En dan zeg ik wel dat het voor moederdag is hihi. Volgend weekend moeten we allebei werken.
    Schrijf ook nog een leuk kaartje of iets om te bedanken dat ze zo'n lieve mama voor me is. :D

Als ik nu zwanger was geweest dan hadden we dat bekend gemaakt dit weekend. Maarja dat was helaas niet zo. ;)

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Moeder krijgt een kaart ( ze wil eigenlijk niks..) , schoonmoeder van alle kinderen een verjaardagskalender met foto's en ik krijg.....

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mijn zussen en ik zijn in druk overleg voor een moederdagcadeau. Ze wil niks hebben, dus moeten nu zelf iets bedenken:D

Ik krijg niks, man gaat maandag twee weken weg helaas..

10. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik heb t ook jaren wel gedaan, hoewel ik er echt niet achter stond. Maar dan vond ze wel weer wat anders om te zeuren. Ik ben gek op mn ma hoor, maar ze voelt zich altijd achtergesteld en gepasseerd.

2jaar geleden was ik er die zaterdag, dus dag voor Moederdag. Gewoon, omdat ik op visite was. Bloemetje mee, gezellig. Maar ohoh wat heeft ze tegen iedereen lopen klagen dat ik alweer niet de moeite had genomen en alweer niet langs was geweest op Moederdag. Hallo, ik was er de dag ervoor! Dat heeft me toen gewoon erg gekwetst en zodoende heb ik er nu echt een streep doorgezet. Koppig misschien, maar t houdt een keertje op. Ik kom er vaak genoeg (vandaag nog) en koop regelmatig een aardigheidje, maar niet specifiek omdat het Moederdag is.

11. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Is het tegenwoordig een hit om zoveel mogelijk dezelfde topics te openen ? :D

Maar goed, wij doen niet aan moederdag, ik geef mijn moeder liever eens iets spontaans ... Vind het meer een commerciele dag die je bijna verplicht er aan mee te doen, nee voor ons geen moederdag :D

12. Net zo'n grote hit als niet aan moederdag, vaderdag, valentijnsdag en pasen doen, omdat het zo vreeeeselijk commercieel is :D

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    misschien maakt je dochter wat moois op het kdv/psz?

14. Islah

Islah Niet meer actief

Wij vieren geen moederdag.

15. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Mijn ouders zijn allebei in april jarig en vieren de verjaardag samen. Omdat er nog geen kleine kids in de familie zitten doen we (m'n broertjes en ik incl. aanhang uiteraard) altijd een "all in" verjaardagscadeau. Dus dan krijgen ze een wat groter verjaardagscadeau wat dan ook tegelijkertijd een moederdag- of vaderdagcadeau is.

M'n schoonouders krijgen dit jaar een canvas van onze hond.
    Ze zijn ontzettend gek met onze hond, passen er altijd op als wij eens een weekendje daar zijn. Denk dat we ze daar heel blij mee maken.

16. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Wij hebben een gezinsfoto laten maken voor schoonouders. Verwachten ze totaal niet.
    Voor mojn ouders een foto van ons eigen gezinnetje en een fotomap met foto's vd kleinkids.

Gewoon in 1x moeder en vaderdag tegelijk.

17. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Dan zou ik het juist niet meer willen. Dan wordt het helemaal zo'n verplichting. Ik.wil het graag doen omdat het vanuit mezelf komt, niet omdat mijn moeder het me opgelegd.
    Commercieel gedoe. Zeker als je zelf al volwassen bent en je notabene een moeder hebt die er om zeurt.
    Alles wat uit de kinderen komt op die dag vind ik erg leuk. Maar verder....nee heb ik er niks mee. Ik verwacht ook niks op die dag van mijn partner. Als hij iets wil doen en/of geven vind ik dat natuurlijk super leuk, maar voel mij niet gepasseerd oid als hij dat niet doet.

18. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    idem!

19. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    WIj maken altijd een leuk knutselwerkje: vorig jaar een bloempot geverfd ( voor buiten) met een mooi plantje erin, dit jaar gaan we een houten vogelhuisje ( Action) versieren met kunststof mozaieksteentjes.

De oma's ( en opa's met vaderdag) zijn er altijd heel blij mee en de knutsels staan er altijd nog jaren.

20. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Klopt, tis ook een commercieel feest ... Waarom altijd op een vaste dag per jaar je moeder iets geven, doe eens spontaan ;)

Deel Deze Pagina