Stokke Kinderwagen goed of niet?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kiet, 29 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiet

Kiet Bekend lid

26 feb 2009
    557
    0
    0
    Hoi Meiden,

wij zijn helemaal gek van de stokke Kinderwagen..
    wat zijn jullie meningen?

2. Sabinekuh

Sabinekuh Lid

28 sep 2007
    50
    0
    0
    Wij hadden eerst een speedi sx, maar dat vond ik echt een onding ;)

Heb na 6 maanden alsnog de stokke gekocht en hij bevalt super!
    Het grootste voordeel is uiteraard voor mijn dochtertje, ze zit lekker hoog en kan gezellig naar ons kijken.
    Ik ben er in ieder geval helemaal weg van, kan hem echt aanraden!
    Zou wel even kijken of hij in je kofferbak past, hij klapt namelijk niet echt heel klein in ;)

3. Kiet

Kiet Bekend lid

26 feb 2009
    557
    0
    0
    ik heb gezien in de winkel dat hij niet echt heel klein word maar dat past wel in onze auto.
    ik vind hem zoo mooi.. maar ik lees op internet dat sommige mensen de wagen niet stevig vinden dat je kindje heel erg heen en weer gaat heb jij daar ook last van? en ben je er ook weleens mee naar het bos geweest?

4. Sabinekuh

Sabinekuh Lid

28 sep 2007
    50
    0
    0
    Ik vind hem juist heel erg stevig!
    Hier zwiept ze echt niet heen in weer erin hoor, ja als je over kinderkopjes rijd wiebelt ie een beetje, maar dat doet elke kinderwagen he!

Wij hebben hem meegenomen naar Center Parcs, dat was ook in het bos, en dit was toch prima te doen, zolang je maar op de paden blijft, op los zand kom je geen meter vooruit haha :D

5. Kiet

Kiet Bekend lid

26 feb 2009
    557
    0
    0
    ok nou je hebt me overtuigd! haha ik word ook gek van dat internet.. de een is er blij mee de ander vind het een rot ding. maarja wij waren er gelijk weg van ik vind het ook zo'n fijn idee dat je kindje zo hoog zit. elke kinderwagen heeft wel iets negatiefs toch;)

6. Sabinekuh

Sabinekuh Lid

28 sep 2007
    50
    0
    0
    Internet moet je idd niks van aantrekken hoor!
    Sommige mensen vinden zo'n Quinny weer helemaal het einde terwijl ik dat een flutding vind, ieder heeft zo zijn eigen mening!

Zo'n Stokke is in het begin wel even wennen met in en uitklappen, en met het zitje moet je ook eerst het zitje erop klikken, en dan het voetenplankje erin schuiven.
    Maar zodra je daar handigheid in krijgt staat ie binnen 5 minuten kant en klaar haha.
    En het is natuurlijk gewoon prachtig om je kindje te zien genieten in dat zitje, ze kunnen alles zien, en jij kunt dat gezichtje bekijken wat alles uitvoerig bestudeerd haha :D

Veel plezier met het uitkiezen van je Stokke!

7. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    vind hem er altijd uitzien als een postbode karretje.. :) sorry.. al raak ik er wel meer aangewend nu je ze vaker ziet.. :D

8. Kiet

Kiet Bekend lid

26 feb 2009
    557
    0
    0
    ja we gaan er gewoon voor we zijn ook allebei lang dus dat is ook heel handig.
    welke kleur heb je genomen? ik vind rood wel leuk en kan voor jongen en meisje

9. Sabinekuh

Sabinekuh Lid

28 sep 2007
    50
    0
    0
  10. Kiet

Kiet Bekend lid

26 feb 2009
    557
    0
    0
    Oh leuk zeg! die zie je ook niet zo vaak! ohh.. het duurt nog even maar ik kan niet wachten om te gaan wandelen met de kleine:D

11. Sabinekuh

Sabinekuh Lid

28 sep 2007
    50
    0
    0
    Haha, ja dat snap ik!
    Wij hadden op een gegeven moment de box in elkaar gezet, en het bedje op onze slaapkamer, dan zit je er ook de hele tijd naar te loeren, je kijkt je baby er onderhand in :D

12. Kiet

Kiet Bekend lid

26 feb 2009
    557
    0
    0
    ja dat is ook zo.
    hoe oud is jou dochtertje nu?

13. Emme

Emme Niet meer actief

Veel plezier met uitzoeken, het is echt een superwagen! Ben er na bijna 6 maanden nog steeds helemaal blij mee :).

14. Kiet

Kiet Bekend lid

26 feb 2009
    557
    0
    0
    Oh fijn! is toch leuk om positieve verhalen erover te horen:)

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Wij konden hem overnemen van iemand, en de beeb is er nog niet, maar ik ben er helemaal gek op. Had al testritjes gemaakt met de quinny buzz en bugaboo, maar de stokke blijft favoriet.
    Qua design een mooie wagen, goede wendbaarheid, aan het in en uit klappen moet je even wennen (maar dat heb je bij iedere wagen lijkt mij?), en dat je kindje zo hoog ligt/zit vind ik een groot voordeel.
    Zag van de week mn schoonzus bukken over de kinderwagen.. moest even gniffelen.. ik kan straks rechtop blijven staan ;)
    Wij hebben de antraciet kleurige met rode bekleding, gelukkig.. want die vind ik het mooiste :)

16. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Oh ja, ik had een poos geleden een topic geopend in dit onderdeel over de parasol bij de stokke.. misschien een tip om te lezen..
    Ben blij dat ik de parasol erbij kreeg.. want had hem zelf nooit gekocht.. je ziet geen reet als dat ding openstaat :D

17. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

9 jun 2009
    397
    0
    0
    limburg
    Ik ben ook heel erg blij met mijn stokke!! Ik had ook eerst een quinny buzz maar dat was verschrikkelijk. Jason zit fijn hoog n u en kan alles zien. Verder vind ik hem heel stabiel. Ook in het bos nooit problemen mee gahad. Door het zand trek ik hem gewoon en dan gaat ook goed. Veel plezier met uitzoeken!

P.S. wij hebben trouwens de aqua blauwe...

18. Kiet

Kiet Bekend lid

26 feb 2009
    557
    0
    0
    oh leuk die blauwe is ook mooi! wij weten niet of we een jongen of meisje krijgen dus we dachten rood is vrolijk en kan voor allebei.
    dus je bent er ook mee naar het bos geweest. datis ook wel fijn dat het ook gaat.:D

19. Starsleeper

16 jul 2008
    76
    0
    0
    Hoi,

Wij hebben de Stokke in het knaloranje :)
    Ik word altijd supervrolijk van die kleur, het is echt fleurig. Maar het lijkt wel of wij de enigen zijn die hem in het oranje hebben, ik heb namelijk nog nooit een andere oranje Stokke zien rijden :D

Voor de rest zijn we ook supertevreden van de wagen. Okee, er zijn een paar kleinere minpuntjes of onhandigheidjes aan, maar ik ben toch altijd superblij als ik door de smalste doorgangetjes raak met mijn superwendbare wagen, of wanneer onze dochter op ooghoogte mee kan aanschuiven aan een terrastafeltje, etc.

Ik heb het woord super wel genoeg gebruikt om aan te tonen hoe goed hij is, he :)

20. Ik ben ook gek op de stokke.. lekker licht en wendbaar :) ziet er zoveel beter uit dan andere kinderwagens

Deel Deze Pagina