Uit eten en Strandwandeling..

Discussie in 'De lounge' gestart door Eerised90, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo!

Wij willen zaterdag gezellig samen uit eten gaan en een strandwandelingetje maken enzo.. :)

We denken zelf aan Scheveningen..
    Maar miss dat iemand van hier nog tips/aanraders heeft?!
    Welke kustplaats en restaurant...

Willen maximaal 1uurtje rijden, wonen zelf klein stukje onder Rotterdam.

Groetjes

2. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ouddorp/renesse? daar lekker wat gaan eten bij de dolle beer daar kan je echt heerlijk eten alleen moet je dan wel van te voren reserveren want het is een erg geliefd restaurant..;)

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

renesse is inderdaad veeeeel leuker als scheveningen. tegenwoordig vind ik scheveningen echt een beetje aan het verpauperen. veel gezien en gezien worden. stoere boys en zonnebankbruine met gouden kettingen types. persoonlijk vind ik zeeland ook gezelliger en mooier. renesse, burgh haamstede, middelburg, vlissingen

4. Ja ik ben al lang niet meer op Scheveningen geweest.. Maar Renesse is dan ook wel gezellig ja!

Het is maar kwartiertje verder voor ons..

Meer tips altijd welkom

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

als het echt maar een kwartier is zou ik persoonlijk echt zeeland induiken. hoe dn ook. veel plezier!:D

6. Ja ik bedoel.. Scheveningen is 1uur rijden.. (woon in Puttershoek)
    En Renesse 1u en 15minuten ongeveer..

Heb er wel zin in, weer gezellig avondje weg met mn kerel!
    Lekker eten, strandwandeling bij zonsondergang.. Hmmm

7. fafje

fafje Niet meer actief

Scheveningen:

Lekker eten bij Toff, Binnen, Westenwind (op de boulevard)

strandtenten gewoon langslopen en kiezen...

Japans : is Sui sha ya een echte aanrader (in de Goudenbol...tegenover bowling)

Maar Braziliaans Rodizio...SUPER LEKKER en heel leuk...vaak in het weeknd met live muziek ( op het plein bij de fontein)

Wat betreft de mooiboys en mensen...tja scheveningen blijft scheveningen...wij komen gewoon voor het restaurant...hou idd niet van het lopen OP de boulevard...maar wel beneden, op het strand

8. Ik twijfel nog!

Bedankt voor de tips Fafje.
    Wat voor restaurantjes zijn dat, Toff Binnen en Westenwind?

Denk alleen dat we voor een strandtentje gaan. Gezellig als het lekker weer is..
    Daar kun je 's avonds toch ook wel goed en gezellig eten?

Ik ben een paar jaar geleden voor het laatst op Scheveningen geweest en vond het toen altijd wel leuk..

Wij gaan niet paraderen over de boulevard, wil echt over het strand lopen haha..

Met eten heb je toch geen last van de patsers en de mooiboys?! :p

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113

OOh ik wil ook! Met mn eigen kerel dan he? ;)
    Veel plezier!

10. Mmeke, lekker gaan dan toch?
    Met je eigen kerel ja, haha ;) !

11. fafje

fafje Niet meer actief

ja precies!!

Natuurlijk zijn de strandtentjes leuk...maar altijd erg druk!! op de boulevard is het wat "luxer" meestal...maar ook leuk om 's avonds een drankje te doen...die 3 zijn zegmaar "normaal" eten...met leuke keuzemenutjes... 3gangen soep/carpaccio dan als hoofd steak/vis ik zegmaar wat...en dan voor een hele fijne prijs!

Verder beneden waar ik niet zou eten, zijn tentjes als..Eldorado, peukie, summertime, veronica enz...mss hebben andere betere ervaringen hoor..maar ik vind tentjes leuker als.. sol, mambo, borabora, bonoboos, doen, enz

veel plezier

( ik heb jaren op scheveningen gewerkt en gewoond vandaar, je kan me alles vragen)

12. Tink

Tink Niet meer actief

Scheveningen! Oh, ik ben er dol op ;)
    Bij Westewind (op de boulevard vlakbij het Kurhaus) kun je heerlijk eten.

13. Skye

Skye Niet meer actief

Kijkduin! Is ook erg gezellig. Paar weken geleden nog gegeten bij Tios! Erg lekker (tapas)

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Zou nu zoweiso niet naar scheveningen gaan want heel scheveningen ligt op de schop en gezellig wandelen is er niet meer bij. En in de weekenden staat er standaar politie te paard klaar op de boulevard om maar even aan te geven hoe de sfeer is.
    Wil je toch naar scheveningen ga dan eens lekker in de haven eten, bv waterproef is een aanrader!

Zelf zou ik eerder kiezen voor kijkduin, kleiner maar stukken gezelliger.
    En dan eten bij Tios, of een daghap bij Ancee

15. Oke, dus het is momenteel gewoon chaos op Scheveningen?
    Hmmm jammer.
    Sowiezo zonde dat het blijkbaar echt zo aan het verpauperen is daar.

Kijkduin, is ook wel gezellig dus?
    Wij houden van gewoon een lekker goed stuk vlees of vis als hoofdgerecht. En dan patat of rijst erbij met groentes/salade.
    Heb je dat ook op Kijkduin?
    Zit je dan bij het strand?

Fafje, bedankt voor de tips meis. Kunnen we wel wat mee hoor..
    áls we naar Scheveningen gaan :) ..

16. Hoe duur is het ongeveer in Scheveningen/Kijkduin? Bij een normaal restaurantje?

Paar drankjes, voorgerechtje/hoofdgerechtje enzo?

17. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    he, ik woon zelf in noordwijk en ga liever naar hiernaartoe dan naar scheveningen. Ik vind het zelf altijd zo'n gedoe met parkeren en de drukte in het weekend. In noordwijk heb je ook hele leuke strandtenten en een mooie boulevard, en niet al te druk en de winkels zijn ook nog open tot 2100.

Deel Deze Pagina