hier ook de stelen naar beneden. En idd alles netjes bij elkaar, zodat het makkelijk is om op te ruimen. Alleen de theelepels gaan met de steel omhoog omdat ze anders klem komen te zitten
Inderdaad, mij ook. En ik gebruik ook dat ding met gaatjes, zodat alles van elkaar gescheiden staat. Wordt t nog schoner.
Met de stelen naar boven gaan de lepels en vorken tegen elkaar aanplakken vind ik. Vaak zitten er dan toch nog restjes aan.
Met de stelen naar boven. Anders grijp je toch met je handen (ook al zijn die schoon) in het "eetgedeelte" van het bestek om ze weer uit de vaatwasser te halen?!? Persoonlijk vind ik het hygienischer om het bestek er bij de stelen weer uit te halen, dus vandaar dat ik ze met de stelen naar boven toe in de bestekbak zet. Overigens had ik deze discussie een paar maanden geleden ook met mijn schoonmoeder. Die zet het bestek dus met de stelen naar beneden in de bestekbak.
Stelen naar beneden, behalve bij scherpe messen. Ook wordt er hier netjes gesorteerd zodat je na de wasbeurt alles makkelijk op kan ruimen.
Stelen naar beneden behalve bij de messen. Ook hier wordt zoveel mogelijk gesorteerd. Ik zeg zoveel mogelijk aangezien mijn man dat niet doet, maar ik wel.
mijn ervaring is dus wel dat al de stelen naar boven staan, het eetgedeelte idd niet goed schoon wordt soms.
Niet.. Wij hebben een rekje boven waar je je bestek gewoon in kunt liggen. Dus niet staand onder in een bakje..
hoi, in de gebruiksaanwijzing van onze vaatwasser staat dat je het bestek door elkaar moet mengen, dus niet alle vorken en messen bij elkaar, en met de handvaten naar beneden. zo wordt het het beste schoon. schilmesjes doe ik wel met de handvaten naar boven voor de veiligheid.
Toen wij er nog 1 hadden met de stelen naar beneden. Op mijn stageplek een paar maanden terug hadden ze een Miele met besteklade,echt handig!
Ik doe stelen naar boven. Dit is omdat mijn zoontje van 5 mij altijd helpt met de vaatwasser in en uit ruimen. Ik doe dan wel het bestek zelf, maar het idee dat hij met z'n arm over een mes heen komt oid... Brr. Maar idd wel eens dat het niet helemaal schoon wordt, dan doe ik het nog ff met de hand.