Sinds een tijdje eet Esmee steeds meer zelfstandig. Ik heb toen de tijd oefen bestek voor haar gekocht maar aangezien ze veel met links doet en dus ook eten gaat het wat moeilijk met het bestek. heeft iemand enig idee of er ook oefen bestek is voor links handige kinderen want we hebben het idee dat ze links handig is. ik heb al op google gezocht maar kan niks vinden voor kinderen.
Is dit misschien wat je zoekt? Zowel voor linkshandigen als rechtshandigen. ... Kinderbestek met prettig handvat. Kinderbestek dat ondersteund bij het eten. ... www.mooihandig.nl/shop/bestek-c-80.html - 18k -
dit soort bestek zoek ik, deze heb ik nu maar die is voor rechts handige, dus als ze met de lepel eet houd ze hem links vast maar schept ze met de bolle kant.
Kinderen zijn tot een bepaalde leeftijd toch niet links of rechts? Dacht ik... Hier ook recht bestek. Moeten ze het toch mee leren uiteindelijk. Ruben kan niet overweg met het bestek van je plaatje. Ook omdat hij met beide handjes wel eet.
officieel niet idd, ik had het toevallig een tijdje geleden gevraagd. Ik weet alleen niet meer tot welke leeftijd. Ik dacht eigenlijk tot de kleuterschool ongeveer.. Maar dat weet ik dus niet meer zeker. Anders wordt het gezien als een voorkeur zeg maar en dat zou nu nog te vroeg zijn. Wat dat betreft zijn die gekromde bestekjes dan ook weer niet goed zou ik denken. En dus kiezen voor een recht bestek. Maar de kromming ook weer wel handig.. tja. Het viel mij in elk geval ook wel op dat je maar met 1 kant kan eten van die lepeltjes....
dat ze en links en rechts zijn had ik idd ook gelezen. maar wij hebben toch wel sterk het idee dat ze links is/word , ze eet alleen met dr linker hand, pakt ook alles met links aan
Het schijnt inderdaad zo te zijn dat het nu nog te vroeg is om te zeggen of een kindje links of rechtshandig is. Maar Eva doet dus ook bijna alles met links (eten sowieso) en papa is ook links en zijn papa ook weer, dus het zal ook een beetje erfelijk zijn.