willen jullie even helpen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door susanne1988, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne1988

22 mrt 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames even een vraagje heb gistermiddag een test gedaan van de huisarts en was na 3 min nega heb toen een paar uur nie meer gekeken en toen ik weer keek stond er een streepje heb ook al melk dus ja weet niet goed wat ik nu moet denken
    Groetjes van susanne

2. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Een test moet je na de afleestijd niet meer vertrouwen. Het kan namelijk zijn dat zo'n test een indroogstreepje heeft en die komt tevoorschijn na een tijdje. Hoe langer het duurt, hoe duidelijker die wordt. Dan lijkt de test positief, maar is hij dus niet!!
    Ik zou gewoon even een testje bij de kruidvat oid halen en even opnieuw testen. Die van 2 voor 5 euro zijn hartstikke goed.

3. susanne1988

22 mrt 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je voor je reactie maar hoe verklaar ik dan die melk die ik verlies en pijn in men borst moet zowiezo van ha bloed laten prikken want dan weten we het zeker heb al drie testen gedaan en alledrie nega de afgelopen week dus ja
    Groetjes susanne

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb je bv gegeven bij Sarah en wanneer ben je daar mee gestopt??? Ik had het voor deze zwangerschap ook en was toen ook ff zwanger, maar is toen niet doorgezet. Dus zou kunnen. Maar als je bloed mag laten prikken meteen doen.

5. Alita

Alita Niet meer actief

een vriendin van mij kreeg ook opeens weer melk en dacht dat ze zwanger was....niet dus gewoon een rare reactie van haar lichaam...

Maar idd als je kunt laten bloedprikken doen!!

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik zou dan idd ook even bloed laten prikken dan weet je het zeker.

7. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Een zwangerschapstest is na afleestijd niet meer betrouwbaar meis. De test werkt namelijk nog een tijdje door.

In de gebruiksaanwijzing van mijn testen staat dat de sensitiviteit van de test groter wordt naarmate de tijd verstrijkt.
    Na bijvoorbeeld 15 minuten komt de sensitiviteit van de test overeen met 10 mUI/ml (normaal 20 mUI) en mag daarom niet meer worden afgelezen om vals positieve resultaten uit te sluiten.

Nou meis, ik hoop dat het bloedonderzoek duidelijk brengt en hopen op een positief resultaat natuurlijk.

8. susanne1988

22 mrt 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames bedankt voor de reacties ga dinsdag bloed prikken en dan maar hopen op een posi resultaat groetjes susanne

9. Chai

Chai Niet meer actief

Als je zoveel HCG zou hebben dat je zelfs al melk hebt zouden de testen ook duidelijk positief moeten zijn lijkt mij...
    Ik hoop voor je dat uit de bloedtest blijkt dat je toch zwanger bent! :)

10. Alita

Alita Niet meer actief

hoeft niet van een zwschap te zijn natuurlijk die melk;)

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Melk had ik altijd bij hormoonschommelingen. Ook door de pil en dergelijke.. Hoeft niks te maken te hebben met een zwangerschap.

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

succes dinsdag! hoop op een positieve afloop voor je

Deel Deze Pagina