positieve ovutest 9 dagen voor nod?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door trotse moeder, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo ik ben bezig met ovutesten. Nu 9 dagen voor nod pas een positieve. Is dit niet te laat voor een eventuele innesteling dan?
    Liefs trotse moeder

2. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    :(hallo niemand die dit weet

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    9 dagen is aan de korte kant ja.. kan het niet zijn dat je cyclus nu langer is of ben je erg regelmatig? want nu posi test is pas ei later springen

4. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is je cyclus altijd even lang? Misschien heb je deze keer gewoon een late eisprong. Een positieve ov test geeft alleen maar een LH-piek aan wat betekent dat je ei elk moment kan springen. Volgens mij betekent dat niet dat je een innesteling heb gehad hoor.

5. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ze bedoelt dat de tijd tussen ei en ongi genoeg is moest er een bevruchting zijn om dat nog in te nestelen.
    je moet eens kijken op internet onder lutale fase

6. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    #6 trotse moeder, 11 okt 2009
    Laatst bewerkt: 11 okt 2009
    ik heb normaal een cyclus van 31 dagen. Ineens vorige maand een tussentijdse bloeding gehad en was me cyclus ineens 36 dagen voor de eerste keer en een posi ovutest 3 dagen voor nod pas!:(.
    en nu dan 9 dagen voor nod een posi ovutest

7. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Het kan zijn dat je ei weer laat is, maar het kan ook dat je ovu-testen negatief postitief aangeven. Vooral bij de kruidvat testen gebeurd dat nogal eens, ik weet niet of je die toevallig gebruikt?

8. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Het lijkt me niet dat je vorige maand 3 dagen voor je NOD je eisprong had. Als je meer zekerheid daarover wil kun je misschien een maandje je temp bij houden. Ik vind dat je dan meestal heel duidelijk kan zien wanneer je eisprong was (wel achteraf), maar dan weet je tenminste of je LF wel lang genoeg is.

9. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb het tempen geprobeert maar lukt me niet echt met de kleine van 2, die is wisselend wakker smorgens en dan vergeet ik het weer. heb deze maand de 20e een afspraak bij de fa en dan zullen we het wel zien. De ovutest was nu echt knalposi die van de andere dagen niet en gebruik kv testen, maar doen het normaal bij mij wel goed heb nu ook vruchtbaar slijm heb ik net ontdekt dus denk toch dat me ei eraan komt, maar dan is de fase voor innesteling toch veel te kort om goed in te nestelen of zie ik dat verkeerd? Veel liefs trotse moeder

10. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan natuurlijk dat je een hele korte luteale fase hebt. Meestal duurt die 10 tot 14 dagen maar bij sommige vrouwen is het korter.

11. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    :(pfffff vandaag 8 dagen voor nod weer een posi ovutest het word nu wel erg kort op de menstruatie die ei:( Hoop maar dat de lutaele fase niet te kort is. Had gisteren avond en vandaag zeurende buikpijn en vruchtbaar slijm dus me ei zal er toch echt aankomen nu
    liefs trotse moeder

12. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan natuurlijk goed zijn dat je cyclus deze keer langer is. Een luteale fase van 8 dagen is wel erg kort en lijkt me niet echt waarschijnlijk (hoewel het soms wel voorkomt). Hou het even in de gaten, als je over 8 dagen toch ongi wordt, zou ik het wel even aan je ha vermelden want zwanger worden met een luteale fase van <10 dagen kan wel eens moeilijk worden. Ik zou in ieder geval goed klussen! :)

13. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    kweet het ook niet vorige maand werd ik ook 8 dagen na me ei ongesteld dus ook maar erg kort
    we zullen het wel zien dan
    liefs

14. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    idd wat Margootje zegt even goed bijhouden. en dit ook zeker tegen je fa vertellen. Hopelijk wordt je gewoon wat later ongesteld.

15. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Of helemaal niet natuurlijk... :p

16. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0