Reclames zijn op veel fora/sites nodig, en heb ik volledig begrip voor. Echter, ik neem aan dat jullie hebben afgesproken wel "passende" reclame te krijgen? Van de week heb ik met open mond keken naar de reclame die ik langs zag komen: "Overweeg je een Abortus?" "Stop met dromen, start met daten!" ik kan me niet indenken welke topics ík van de week bekeken heb, of wat ik getypt zou kunnen hebben, dat ik zulke reclames nodig heb Weet niet of meer mensen dit hebben gemerkt?
Ja, ik heb er ook wel eens rare reclames tussen zitten, maar meestal kan ik dan wel achterhalen waar het vandaan komt....
Heb ik ook erg vaak inderdaad.. Maar heb dan meestal wel topics gelezen als 'Help ik vertrouw mijn vriend niet', 'Help mijn vriend kijkt 'filmpjes'' en 'Oh nee! Onverwachts zwanger, en nu?' Ik moet die topics maar gaan vermijden, vind ze eigenlijk toch stuk voor stuk tenenkrommend.
Ik krijg nu testen voor man en vrouw. Ik heb niks gelezen of gezocht over testen haha. Of over moslim daten daten met alleenstaande vaders etc..
Dames, Advertenties op Zwangerschapspagina.nl worden weergegeven op basis van de inhoud van Zwangerschapspagina.nl of op basis van je surfgedrag. Soms kan het zijn dat er geen gerelateerde advertenties beschikbaar zijn, dan wordt een andere banner door Google weergegeven die wellicht niet van toepassing. Hier kunnen we helaas niets aan doen. Voor het overzicht doen we dit topic dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl