Ben eens benieuwd hoe vaak jullie het bedje van je baby (hoeslaken, onderlegger, laken, deken enz.) verschonen? Mijne spuugt regelmatig wat in bed dus het liefst zou ik het elke dag doen maar dat is wellicht wat overdreven Ben benieuwd wat jullie doen!
1x per week. Wel verschoonde ik de hydrofiel bij hun hoofdje elke dag, inderdaad vanwege het spugen. Heb jij geen hydrofiel in het bedje liggen dan?
Ja in zijn wiegje had ik dat wel, maar sinds hij in zijn ledikant ligt niet meer eigenlijk, vraag me niet waarom Haha misschien toch maar weer gaan doen dan, de hydrofiel elke dag verschonen is idd een stuk makkelijker
Hydrofiel iedere dag. De rest eens per week ofzo. Maar ze liggen eigenlijk ook vaak in ons bed. Beetje hoe het uit komt. Wel goede reminder dit topic, want nu is het toevallig al wat langer dan een week denk ik.
Nou ik vind dat niet overdreven. Ik leg mijn kind niet in een vies bed. Je kan er toch een hydrofiele doek onder leggen. Je hebt eventueel ook van die grote, die passen beter in een ledikant.
Toen ze nog in de wieg lag met hydrofiel 1x per dag. Nu ligt ze met aerosleel in grote bed en dit 1x per week soms meer indien nodig. Verder slaapt ze in een slaapzak dus geen lakens.
Als het niet vies is 1 keer per week, en anders zo vaak als nodig. Dat kan best een keer 2 keer op een dag zijn.
Yes, de hydrofiel is weer terug gegaan in het ledikant Die gaat nu dus elke dag de was in, en dan kan ik de hoeslakens enz. weer gewoon eens per week wassen (of natuurlijk vaker als het nodig is) Bedankt dat jullie me ff herinnerd hebben aan die hydrofiel!
1-2x per week vervang ik het hoeslaken Gebruik al een hele tijd geen hydrofiel meer. Als het vuil is, is het snot of kwijl
Indien nodig. En dat kan 2x op een dag zijn bij spugen en heftige verkoudheid of eens in de 10 dagen als alles goed gaat. Ik doe meestal begin vd week beginnen en dan elke dag een kamer en bed dus dat is ongeveer eens per week. Van de kindjes eerder als het bed nat is als dat het te lang duurt.
Ons meisje had reflux en sliep ( slaapt) op dr buik, dus geen hydrofiel eronder ( ivm aerosleep matrasje). Ik verschoonde elke keer na het spugen. Nu verschoon ik het 2x per week. Maar als ik de rest zo lees doe ik het vaker dan gemiddeld
Streven is 2 keer per week. Realiteit is elke dag/om de dag ivm spugen. Ze spuugt meestal zo dat alles er af moet: Hydrofiel, molton, hoeslaken en nog een hydrofiel. Ook de tijk van de matras is helaas vaak de sjaak
Ik doe het ook elke week. Elke dag draai ik het matrasje om en laat ik het luchten. De hydrofiel luier verwissel ik elke dag. Zolang mijn zoontje zoveel spuugt, ga ik hydrofiel luiers gebruiken.
Toen ze net geboren was echt elke paar dagen, ongelukjes daargelaten, maar nu ze 1,5 jaar is doe ik het 1x per week.