mmmmmm ben brownies aan het maken. ze staan momenteel in de oven en het ruikt al zo lekker. ben er gek op. ik maak het niet zo vaak anders wordt ik tonnetje rond haha. mijn kids en man zijn er ook gek op dus vandaag weer een lekker middagje bakken.
Hahahaha, hier heeft de verzekerings agent net mijn halve bak speculaas zowat op gekouwd. Hij heeft me nog het recept gevraagd. Toch leuk, word dus wel gewardeerd. Of hij loopt te slijmen. Zal wel niet. Janna
Ben dol op brownies.Ik doe er altijd stukjes milk chocola en gehakte nootjes doorheen of ik snij mars/snickers in stukjes en meng het door het beslag.Is zo lekker!!
Oooh heerlijk! Ga denk ik zo ook maar even brownies maken, voordat manlief de roomboter weer opgegeten heeft en ik eerst naar de winkel moet
Heerlijk!! De tijd van het zelf bakken komt er weer aan. Tenminste, in de zomer bak ik nooit. Dat is een echt herfst/ winter activiteit
mmm lekker! ik ga morgen ook brownies maken!! we krijgen vriendin te eten... dan lekker met vanille ijs....!!
He, wel ons lekker maken, en geen recepten neertypen Misschien morgen eens met mijn zoontje iets lekker bakken
haha , nou ik doe het vanaf de verpakking! die je in de supermarkt koopt! heb ook zelf een recept , maar dat duurt veel langer
Oeeh brownies lekker. Gister met de kids op het werk ( kdv) nog koekjes gebakken. Dat was ook smullen.
Heerlijk brownies. Ik baal echt zo onwijs dat we geen oven meer hebben Wil ook weer koekjes en lekkere dingen bakken.