Hoe zie je jezelf over 10 jaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door ThunderAngel, 13 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? Zit je vol ambities, of vind je het gewoon het allerbelangrijkste om gezond en gelukkig te zijn? Wil je (nog) een kindje? Een huis? Wat is jouw persoonlijke goal?

Ik persoonlijk hoop dan al RUIM afgestudeerd te zijn en tegen die tijd lekker parttime aan het werk, het liefst als reclasseringsambtenaar. Ik wil dan een koophuis hebben in een mooie nieuwbouwwijk, een lieve man die ook werkt, misschien wel een 2e kindje in de maak of op komst, autootje voor de deur en lekker leven. Tevens zou ik dan actief willen zijn in de gemeenteraad, en een boek schrijven (dat is mijn allerhoogste goal, maar je kunt niet heel de dag op je kont zitten en schrijven, er moet ook brood op de plank :D )

Zo, nu jullie!

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik zie mij het liefst getrouwd met mijn vriend, een eigen woning, een tweede kindje op komst of in de maak, en een leuke baan!
    En natuurlijk dat we allemaal gewoon gezond zijn. Gewoon lekker leven zonder zorgen. En misschien hopelijk eindelijk een keer een mooie Audi A3 onder mijn billetjes :)

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Over 10 jaar hoop ik gelukkig getrouwd te zijn, mijn vakdiploma drogist op zak te hebben, een koop huisje te hebben en gezond gezin te hebben. Voor de rest heb ik al wat mijn hartje begeerd.

4. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    over 10 jaar?

pff ik ben al gelukkig getrouwd
    maar een baby zou natuurlijk helemaal super zijn
    sinds een jaar woon ik in mijn droomhuis dus er moet wel heel wat gebeuren voor ik hier weg ga

als ik zo nadenk heb ik al een heleboel van mijn :doelen"gehaald!
    dus ben ik eigenlijk heel gelukkig
    maar dat babytje willen we wel het allerliefste en als het kan 2!

5. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Haha...over 10 jaar kan ik ook wel in Audi A3 rijden denk ik. Die kosten dan vast niet zo veel meer :)

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Over 10 jaar, hoop ik nog steeds gelukkig te zijn met mijn man. Dat ik er nog 1 of 2 kindjes bij heb die ook gezond zijn. Daarnaast zou ik graag over 10 jaar verhuisd zijn naar een nieuwbouwwoning (zelfbouw). En dan hoop ik wat hoger op de ladder te zitten bij mijn huidige werk.

7. Milla

Milla Niet meer actief

Leuke vraag!
    Ik hoop dan gelukkig te zijn met een gezinnetje met drie kinderen in de leeftijd 14, 11 en 9! Dat ik een leuke baan heb die ik uitdagend is en goed is te combineren met de opvoeding van de kinderen. Ik en mijn man gelukkig zijn en dat we met leuke dingen bezig zijn, af en toe lekker op vakantie gaan en genieten van de kinderen en ons leven..
    Pff klinkt dat even leuk!

8. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Euh, rijk?

Gelukkig ben ik al, misschien dat er dan 2 kindjes naar de basisschool gaan en 1 op de middelbare school. Als het net zo blijft gaan als nu, gelukkig, gezond (alle 4). Dan is dan mijn enige wens om gewoon poepie-rijk te zijn :D

En mocht het mogelijk zijn, dan wil ik over 10 jaar 28 zijn ;) :D

9. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja dat wil ik ook wel, over 10 jaar 28 zijn! :D

10. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Pff...ik heb de liefste man die er bestaat gevonden, we hebben samen een huis gebouwd, zijn erg gelukkig samen, onze kinderwens wordt heel hard aan gewerkt maar helaas gaat dat niet zo gemakkelijk, ik hoop over 10 jaar een praktijkje aan huis te hebben maar daar moet ik nog heel veel diploma's voor halen! Mocht dat niet lukken hoop ik wel ander werk te hebben...

11. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wat voor eigen praktijkje zou je willen hebben?

12. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ik wil een eigen huis bouwen op een vrije kavel. Lekker groot, veel licht en een grote tuin.
    Eigenlijk zou ik ook wel een eigen zaak beginnen en ik denk dat dat toch iets met sport te maken moet hebben. Verder zou ik graag een tweede willen (en misschien een derde?), want het moederen bevalt me heeeeeel goed. Natuurlijk wil ik onwijs gelukkig, geliefd en gezond zijn (net als nu!). Maar of dat allemaal in het vat zit voor mij.....nog maar even afwachten.

13. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Over 10 jaar........ hoop ik dat ik nog steeds gelukkig getrouwd ben (ben ik nu al).
    Verder hoop ik dan 4 kinderen te hebben (de oudsten zijn dan al 15 en 13 jaar).
    Het zou leuk zijn om in een grotere woning te wonen en af en toe op vakantie te gaan.
    Verder ben ik heel tevreden.

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik hoop dan minder/niet meer te werken want mn man is nu net n eigen zaak begonnen buiten zijn werk om. En als t mogelijk is idd nog n kleine met n jaartje of wat er bij.. En hopelijk allen gezond natuurlijk!

15. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik zie mij een stukje ouder en hopelijk wijzer ;)
    Ik hoop dan 2 kinderen te hebben een van rond de 10 en een van 9 of 8 jaar oud. Ik hoop dat mijn partner en ik dan nog getrouwd zijn en net zo gelukkig en gezond zijn als nu.
    Meer kan ik niet wensen.

16. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Gezond en gelukkig met mijn gezinnetje

17. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik hoop dan 2 kinderen te hebben een van rond de 10 en een van 9 of 8 jaar oud. Ik hoop dat mijn partner en ik dan nog getrouwd zijn en net zo gelukkig en gezond zijn als nu.
    Meer kan ik niet wensen.

18. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere

19. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Meer kan ik niet wensen.

20. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere

Deel Deze Pagina