ik zou graag shiatsu en voetreflexologie willen doen, en spiritueel coaching lijkt me leuk...dan ben ik dus nog wel ff zoet..
over 10 jaar.. Ben ik met mijn vriendje getrouwd. hopelijk 2 kindjes erbij en de 4de opkomst In een huis wonen dat mijn (dan al) man heeft ontworpen. met een super grootte tuin erbij
ik hoop dan eindelijk het gewicht van mn 2 zwangerschappen eraf te hebben mijn allergrootste angst is altijd dat er iets met mijn gezin gebeurd, zolang wij een dak boven ons hoofd hebben en gezond zijn maakt het mij niet zoveel uit!wel een leuke vraag , ik ben echt benieuwd..misschien hebben we wel de loterij gewonnen..of moeten we met zn 2e keihard knokken om de vernieuwde belastingen en rekeningen van die tijd te kunnen betalen
over 10 jaar ..... pff ik heb al zo veel nu om dankbaar voor te mogen zijn maar dan is onze puk er al en misschien een broertje of zusje dat weet ik nog niet zo ..... en meer eigenlijk niet Tja dat we gezond en gelukkig mogen blijven met heel de fam en wij gaan binnen nu en een maand of 3 een audi A4 kopen ha ha !
Los van het gelukkig en gezond.... Rijk! hahah Dat je nooit op een cent hoeft te letten, heerlijk lijtk em dat! Gewoon iets kopen als je het hebben wilt, en niet sparen of kiezen hahahahaha Verder.. nee ff serieus: Misschien nog een 2e ukkie? En wil toch wel graag nog eens verhuizen, wil graag een huis met een open keuken en een mooie grote badkamer! En denk dat die er over 10 jaar wel is! kus miek
Over 10 jaar, jeetje dan loop ik al weer tegen de 40.. Dan zou ik toch wel heel graag nog 1 of 2 misschien wel 3 kindjes erbij willen hebben. Hoop ik nog steeds gelukkig te zijn met mijn huidige vriendje. En hoop ik dat ik al mijn familie nog om mij heen heb. (Mijn vader vecht op dit moment voor zijn leven, en ik hoop dat we dat dan achter ons hebben gelaten en samen met hem van het leven genieten)
Dan hoop ik dat iedereen gezond is,ons huis en onze tuin helemaal af. En ik hoop dat mijn nieuwe anti-rimpel creme beloofd heeft wat hij zou doen! Dan ben ik 40!
een boerderijtje buiten de stad met een asiel anex pension. een gezond ventje en hopelijk als tweede kindje een adoptiekindje, misschien zelfs een derde?! mijn man afgestudeerd en een goede baan, ik misschien ook mijn studie weer opgepakt en afgerond.... oh, en allebei een hele dikke motor! haha
over 10 jaar ben ik 30, heb ik minimaal 2 kids(hopelijk) een baan voor 20 uur in de week en misschien nog iets van huis uit(nagelstyling/visagie)
Wat een leuk topic! Om sommige hier moet ik echt lachen! Zal ik ook maar dan.. Over 10 jaar das wel lang hoor dan ben ik insha Allah 32 he bah dat klinkt wel oud.. hmmm... Over 10 jaar dan hoop ik dat ons gezinnetje compleet is ik wil me niet vastpinnen op een getal qua kinderen maar ik hoop er nog een paar te krijgen mijn droom is een groot gezin, we zijn momenteel aan het verhuizen dus over het huis niks te klagen. Dus een groot gezin, ik hoop dat we dan ook ons jaar kunnen verdelen tussen Egypte en Nederland we hebben daar veel familie en ik zou de kinderen ook het leven en de cultuur/geloof van daar willen meegeven. Ook is zeker wel mijn grootste wens om naar Mekka (hadj) te zijn geweest omdat dat een groot onderdeel is van mijn geloof. Ik hoop tegen die tijd dat de familie nog groter is geworden en we een nog hechtere band zullen hebben. Natuurlijk zou ik willen zeggen dat ik ook gezond wil blijven maar ik denk dat dat een ieders wens is. Qua materiele dingen heb ik geen wensen als we de basis maar hebben, daar bedoel ik mee eten/drinken een dak boven ons hoofd werk. En alles wat daar bij komt is mooi meegenomen gelukkig hebben we het goed nu!
over 10 jaar ... hoop ik nog steeds gelukkig te zijn met mijn man en dat we allebei gezond zijn . verder hoop ik dan dat we een kindje hebben die ook gelukkig en gezond is .... en ik hoop dat ik dan niet meer hoef te werken omdat mijn man genoeg verdiend haha...... L>sybje