jongen of meisje?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Tamara84, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Hebben woensdag via de gyn weer een echo gehad, hij heeft ook naar het geslacht gekeken maar hij kon het niet met zekerheid zeggen, ben ook pas 16 weken zwanger.

Hij zag wel 2 puntjes (in een gebied van 4 mm) in het betreffende gebied, dus hij dacht een meisje maar ik moest dit met 10 korrels zout nemen. En absoluut nog geen kleertjes (in de kleur) kopen of het kamertje gaan verven.

Ik dacht dat het bij een meisje juist 3 streepjes moesten zijn???? Kan het dan niet ook de balletjes van het jongetje zijn geweest? Ga er zo vanuit dat het een jongen is dit keer omdat deze zwangerschap zo anders is als bij onze dochter....

Wat denken jullie? Ik heb wel echofoto's maar daarop zie je niet zo heel veel....

2. Alita

Alita Niet meer actief

Tja over een ander soort zwschap kun je niks zeggen heb ik nu ook en het is gewoon weer een meisje!!
    Als het een jongen was geweest zie je duidelijk een balzak en piemeltje denk ik, ook met deze termijn. Vaak als ze het niet zeker weten is het ook een meisje...

Gewoon nog even afwachten helaas......

3. jonibra

jonibra Niet meer actief

Ik heb een echo gehad met 15w4d en toen was t al behoorlijk duidelijk te zien dat t een jongetje was.

Bekijk bijlage 73411

Denk dat het dus rond 16 weken wel zichtbaar zou moeten zijn.

Spannend hoor!!!

Liefs Deb

4. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Ja een jongetje zie je altijd zo goed, ook met 15 weken al (heb ik zelf ook al 2 keer gehad). Dan zou je zeggen dat het waarschijnlijk een meisje is.

5. Belly34

Belly34 Actief lid

29 jan 2010
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij willen niet weten wat het gaat worden, want het maakt ons niet uit. En de kamer hebben we ook in een kleur voor beiden.
    Wij willen het als verrassing houden bij de bevalling!

Gr Dees

Deel Deze Pagina