Hoe zie jij de andere zwangerschapspagina leden voor je?

Discussie in 'De lounge' gestart door DastyQueen, 21 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.270
    3.916
    113
    Van jou had ik dan ook een apart beeld nog hè ;)

2. Manque

Manque Niet meer actief

Ja zoiets he:

Bekijk bijlage 563759

:roflmao:

3. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Grappig. Ik ben eigenlijk een mengelmoesje van die twee dingen. Ik woon buiten de randstad, ben een boerendochter. Hou wel van een feestje maar met twee kleine kinderen kan ik ook heel goed bankhangen. Ik werk parttime maar als als het nodig is hoef ik niet afhankelijk te zijn van mijn man. Qua huishouden heb ik de boel meestal wel op orde en ik ben van een gestructureerde opvoeding met normen en waarden terwijl er ook wel veel mag. Ik ben ruimdenkend, ik vind niet snel iets raar (alleen maar heeeeeeel bijzonder :roflmao:) maar mijn eigen situatie is wel vrij traditioneel. Ik ben 36 en niet gelovig.

4. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.270
    3.916
    113
    Nee dat is meer hoe ik eruit zie, ik schat jou wel wat hipper in :p

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

6. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Wauw wat een leuk topic dit! Heb even alles doorgespit, zo grappig die reacties! Ben zelf ook best visueel ingesteld dus zal hier even het beeld plaatsen bij de me sen waar ik vaker mee praat of heb gesproken.

@Juffie26 ik zie jou als een blank iemand met donkerbruine half lange haren die je in een paardenstaart draagt. Daarnaast heb je wat sproetjes.

@Lien4 ik zie jou als een blonde dame met haren tot net over de schouders. Gezicht ziet er jonger uit dan je werkelijk bent en je hebt een mooie brede lach

@Lilyam ik zie jou als een mooie marokkaanse/arabische vrouw (komt omdat ik jouw naam zo vind klinken).

@tlc81 ik zie jou als een dame met korte bruine haren, meestal heb je deze vast zitten. En ik weet niet waarom maar ik zie jou echt als een moeder die op een schoolplein staat te wachten op haar kindjes.

@Champetter ik zie jou als iemand met bruin haar in een strakke knot. Beetje streng-achtig uiterlijk, iemand die heel veel weet.

@Kyra77 ik zie jou als iemand met bruin golvend haar en een beetje getint. En een slank lichaam.

Nou dat was het wel, haha kheb vaak gewoon echt een overall beeld hoe iemand eruit zou zien. Ben benieuwd hoe jullie mij zien. Hopelijk niet als een puppy :p

7. smax

smax Fanatiek lid

15 feb 2018
    1.955
    1.042
    113
    Vrouw
    @Juffie26 heeft kort bruin haar volgens mij. Heb haar een poos geleden op Facebook ontdekt op een van de kledinggroepen daar als ik het goed heb :)

8. Lien4

Lien4 Actief lid

7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    Hihihi grappig om te lezen, je zit er niet eens ver naast. M'n haar is donkerblond en hangt boven m'n schouders. Ik geloof heel graag dat ik er jonger uitzie, maar ik vrees dat dat wel mee valt :D en die lach kan ik zelf ook niet goed beoordelen :o:.
    Ik zie jou als een vrouw met lang blond haar, blauwe ogen. Je hebt een zacht karakter, bent vriendelijk en lief tegen iedereen en als je lacht heb je kuiltjes in je wangen. Je gaat altijd op tijd naar bed en je hebt je huis heel mooi op orde, netjes aan kant en zonder rondvliegende stofnesten zoals hier :)

puppy28 vindt dit leuk.
  9. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Whaaa wat grappig zeg!! Van die kuiltjes klopt, ben alleen een halfbloed dus donker haar, bruine ogen en lichtgetint. Huis op orde klopt ook wel hihi. Leuk he dit!

Lien4 vindt dit leuk.
  10. Lien4

Lien4 Actief lid

7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    Haha wat grappig, ben nu wel benieuwd of ik dat inmiddels vastgeroeste beeld van jou nog aangepast ga krijgen, misschien blijf je in m'n hoofd toch altijd gewoon die fictieve blondine :)

puppy28 vindt dit leuk.
  11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hey leuk dat je mij daar ontdekt heb zit inderdaad wel in her en der wat Facebook groepen maar ik heb geen kort bruin haar. Ik heb halflang kort bruin haar. Ik heb ook geen profielfoto van mezelf erop staan, heb altijd maar gewoon een plaatje van iets wat ik leuk vind.

smax vindt dit leuk.
  12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dat klopt inderdaad ja.
    Draag wel vaak staart, ook vaker los of iets anders vastgestoken.
    Sproetjes inderdaad ook vooral als de zon weer gaat schijnen straks

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

#333 mamabri, 25 mrt 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mrt 2018
    Nou nee, in mijn ogen niet. Het valt bij mij onder de creatieve moeders....Om een heel verhaal in elkaar te zetten, spelletjes te bedenken, ik heb het dan niet over gewoon zaklopen, neeeeee: ze moesten een pen omhoog toveren, dus ze kregen toverles (en vriendin en ik van te voren uitgedacht hoe we een pen onzichtbaar de lucht inkregen..... een schat verstoppen etc....Ik ken geen moeder die het bedenkt, laat staan 2,5 week voorbereiding nodig heeft voor een kinderfeestje, behalve ik..... (zingt: Tiiiiiis MOEILIJK bescheiden te blijven.......:oops:)

.toegewijd waren mijn zwager en mijn vriendin; die moesten verkleed én gesminckt het bos in als Merlijn en de heks.....

Een paar kinderen van dit kinderfeestje geloven dus nu nog steeds dat Merlijn en de heks in het bos wonen, hoorde ik laatst :D

Want het was uiteraard een kinderfeest, maar in elkaar gezet als 1 groot toneelstuk in het bos :)

nadeel is dan nu wel: wat doe ik met het volgende kinderfeestje (die ik nu in elkaar moet gaan zetten) Ik zat te denken aan het spannende verhaal van de bokkenrijders of zoiets, of een andere legende en daar op in spelen nu......

Wie een leuk idee heeft mag het zeggen!!

14. Lilyam

Lilyam Actief lid

18 nov 2016
    285
    56
    28
    Hahaha klopt, ik ben Marokkaanse! Alhoewel mensen vaak denken dat ik een halfbloed ben, omdat m’n huid licht is en m’n haar lichtbruin.

puppy28 vindt dit leuk.
  15. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hahaha nee sorry, nog niet een klein ietsiepietse beetje ;) Volbloed kaaskopje hier :-D

DastyQueen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina