Ik heb nu geen tijd voor uitgebreide profiel schetsen maar ga vanmiddag even op mijn gemak vertellen wat voor beeld ik bij iedereen heb
Oh wat een leuk topic, ik ben ook wel benieuwd! Ik heb trouwens niet veel foto's gezien omdat veel weer weg waren gehaald. (Logisch) Ik ben super slecht ook in dingen onthouden. @nan1984 qua uiterlijk dacht ik echt dat je bruin haar had, blauwe ogen. Een zelfverzekerde vrouw. In je Posts heb je altijd duidelijk je eigen mening dus ik denk in het dagelijks leven ook(?) ik vind je ook goede humor hebben. Ik dacht jij bent vast een vrolijk type. Toen ik je foto's zag dacht ik "ja je bent geloof ik wel een gelukkig en vrolijk persoon." ( aanname, wel een leuke aanname. ) @Manque Ik denk telkens dat er staat Monique.(moeilijk forum naam) Daardoor heb ik een Blonde vrouw voor mij met blauwe ogen en een zeer net gekleed persoon, geen idee of het klopt. Ik weet ook niet of jij een foto van jezelf hebt laten zien in het andere topic en of ik die gezien heb. Ik geloof dat we het best vaak met elkaar eens zijn dus aan sarcasme geen gebrek? @mamabri, jij bent voor mij de definitie van geen opgever en gewoon doorgaan. Ik zie jou dan voor me als een persoon met donker haar en qua kleding niet te veel poes pas. Ik dacht ook nog die kan vast lekker koken! Maar dat blijkt ( als ik het goed onthouden heb) ook nog eens te kloppen.
Zo leuk dit topic! Ik heb de komende dagen alleen geen tijd om uitgebreid te reageren, maar dat komt binnenkort dan wel. @Pimpelmeesje Ik ben echt totáál geen hipster . Ik ben dan nog eerder gewoon zo'n type dat de hele dag in haar yogalegging rondloopt met een groene smoothie in haar hand. Zo'n gezondheidsgoeroe . Bij jou zie ik een Jennifer Garner-type voor me. Lang, brunette, slim, grappig. Ben benieuwd of dat klopt!
En niet alleen avatars, ik kom vaak ook maar moeilijk los van forumnamen. Zo denk ik altijd (niet echt natuurlijk, maar een hoekje in mn brein kan het niet los laten) dat @Manque iets aan dr benen heeft (mank) En @Debaky vind ik een beetje viezig omdat ik altijd altijd jakkie-de-bakkie denk bij haar naam.
Ik vind het ook 'vreemd' dat @Glimmer niet blond is . Maar qua kledingstijl komt ze wel overeen met haar berichten.
Haha ja dat van @mamabri had ik ook. Maar ik heb vaak reacties van haar gelezen waarin ze schrijft dat ze slank is, dus daar gaat mijn beeld van haar
Haha ik heb bij bepaalde leden ook helemaal een beeld in mijn hoofd. Maar als ik dat beeld dan daadwerkelijk moet gaan beschrijven, weet ik het opeens echt niet meer Ik ga een poging doen haha. @mamabri een vrouw met bruin kort haar, misschien iets grijzend. Altijd lief voor iedereen en gaat door het vuur voor haar familie en vrienden. Buitenstaanders maken weleens teveel gebruik van je en zien soms niet in hoe dankbaar ze je moeten zijn @nan1984 een brunette uit het Gooi (haha sorry) die misschien wat kak overkomt, maar waar je ook keihard mee kan lachen. Neemt het leven niet altijd zo serieus en is altijd positief. En uiteindelijk staat ze voor iedereen klaar. @Ysabella een slanke vrouw met donker, lang haar. Een beetje exotisch haha. Is misschien wat introvert, maar wel erg lief. @Glimmer blond haar (ik blijf het stug volhouden haha). Recht door zee, weet precies wat ze wilt. Uitgesproken mening. Volgens zichzelf wat onzeker, maar dat vind ik echt niet terecht. Je komt juist heel zelfverzekerd over. Ze heeft vier prachtige dochtertjes die elk dag weer in perfecte kleertjes rondlopen Leeft luxe, maar werkt er ook keihard voor. Heeft een hekel aan afgrijselijke namen. Haha ik zeg maar wat, dit is het eerste wat in me opkomt Ik zal zo eens kijken of ik wat van de rest kan maken.
Haha dat type ben ik ook hoewel ik na m'n groene smoothie ook wel gewoon koffie en een koekje pak hoor.. Maar yogabroeken zijn the best! Heb Jennifer Garner even gegoogled, en eigenlijk zit je er niet ver vanaf denk ik  ik heb alleen rood haar, maar bouw en gezicht is wel een beetje vergelijkbaar. En ik kan haar van films als een klungelen chaotisch typje en dat herken ik ook whahaha. Ik zal binnen kort een keer (tijdelijk) een fotootje plaatsen.
@Ysabella Nee, niet bepaald blond met blauwe ogen Maar ik had gisteren wel een paar foto's neergezet, van 's ochtends tot een uur of 16:00. Vind het ook weer zoiets om die de hele tijd te laten staan... Hier zijn ze nog even, het tegenovergestelde van blond met blauwe ogen Bekijk bijlage 563421 Bekijk bijlage 563422 @fafa, Ik snap we dat je denkt dat ik mank ben vanwege mijn naam, maar dat ben ik niet. Manque is een woord uit het mapudungun dat 'condor' betekent. Je spreekt het dan uit als 'man-kèh". Ik zie wel dat je het in NL uitspreekt als mank, hoor. Is ook niet erg. Maar ik mankeer niks aan mijn voeten
Ik heb bij de meeste mensen eigenlijk helemaal geen beeld. Zeker niet als de nick en/of avatar heel algemeen is of niet veel zegt. Dan blijft iemand ook niet hangen bij mij qua reacties en zo. Bij Manque zie ik een stoere chick voor me. Glimmer is voor mij een voetbalvrouw. Maar dan eerder een soort Yolante toen ze nog wat jonger was. Nan klopt mijn beeld wel aardig met wat je zelf schetst hoe je bent. Een mokumse dame. Mamabri zie ik als een brabantse gezellige, pientere dame.
Wat grappig het klopt ook nog. Over het lieve valt te twisten haha. Bij jou heb ik dus een soort van blanco beeld. Ik heb werkelijk waar geen idee. als ik naar al die beschrijven kijk, weet jij geloof ik mensen best goed in te schatten. Qua uiterlijk doe ik dan maar even een wilde gok, ik denk een beetje stoer gekleed, met donker haar?
Ik heb jou foto in dat andere topic gemist. Ik denk dat jij donkere haren heb, lichte getinte huidskleur en donkere ogen (ergens ver weg Indonesisch bloed?) ergens rond de 40 bent, simpele kledingstijl (basic shirt, jeans en witte sneakers). Geen idee waarom ik dat beeld heb
Ik heb bij de meeste dames hier een positief beeld, de een ziet eruit als een poetsvrouwtje, de ander als een glamourlady en er zitten in mijn hoofd ook een heleboel soccermom's tussen. En ook zeker een aantal waarvan ik ervan overtuigd ben dat zij een bezemsteel hebben